Ik heb daar ook gekocht, rembours is niks man, gewoon overboeken en 3 dagen later je kite oppompen... Welke neem je? Voorafgaand aan mijn bestelling ook even rondgeneust en er is eigenlijk geen onvertogen woord over ze te vinden. veel plezier!
Ik heb al twee keer wat besteld bij kitepirates, en elke keer binnen enkele dagen mij spullen binnen gehad. Als ze het geld binnen hebben, sturen ze meteen op. Ook goed service en snelle reacties op je mail.
2 bekenden van me hebben allebe, los van elkaar, daar besteld, vooruit betaald, binnen 4dagen geleverd. Daar hoef je je echt niet druk over te maken!
Je doet je order, en kiest vooruit betalen, stuur er ff mailtje achterna zodra je betaald hebt, meestal sturen ze het al op voordat ze hun geld binnen hebben, screenshot van overboeking helpt ook nog wel es(in geval je haast hebt )
Kitepirates is top dus gewoon geld overmaken, ze hebben ook een grote winkel en leveren enorm veel aan NL dus ze laten het wel uit hun hoofd om je te belazeren. SUCCES
Ik heb besteld! Gaastra Spyder 12m kompleet. Net het geld over gemaakt maar dat zal nog een paar dagen duren voordat het er op staat, dus heel misschien eind volgende week de kite in huis hebben!
Ik zal je later horen hoe de kite vliegt/vaart Snean