Toyboy
Gast
|
(grinnik_kitesmiley) goed bezig
|
|
|
3e-kiteboarding
Gast
|
ThnQ
|
|
|
Brenkie
|
Die van die koe en de spuit is echt zwaar kickuh!
Aloha, Wouter
|
|
|
Gwensio
|
flowers(L)
dies egt te moooi!
ik heb nog eentje te koop 160 euro is die voorjou(A)
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
thx Brenkie, de tekst lijkt er een heel klein af te zijn gevallen, maar ik ben er niet minder blij mee! volgende week - ijs en weder dienende - te bekijken op Auto Playa
|
|
|
3e-kiteboarding
Gast
|
thx Brenkie, de tekst lijkt er een heel klein af te zijn gevallen, maar ik ben er niet minder blij mee! volgende week - ijs en weder dienende - te bekijken op Auto Playa
Dat is helemaal correct:-D Vind ze allemaal wel top geworden moet ik zegge
|
|
|
Kaptain
|
Vind de koe de minst mooie eerlijk gezegd.
|
|
|
Geronimo79
|
jah.. de koe is zo fout dat ie net weer leuk word.. Boardjes zien er top uit zeg... nou nog een keer testen
|
|
|
Myzrael
Gast
|
* Myzrael - Power out of control... Vaart ze. Als je op zandvoort kite dan kun je hem gerust komen testen een keertje. (en toen werd die tekst ineens rood.......die kende ik nog niet) :
|
|
|
Gwensio
|
* Myzrael - Power out of control... Vaart ze. Als je op zandvoort kite dan kun je hem gerust komen testen een keertje. (en toen werd die tekst ineens rood.......die kende ik nog niet) : Ook in hindeloopen te testen!
|
|
|
3e-kiteboarding
Gast
|
nou half NL is gedekt zo te zien
|
|
|
3e-kiteboarding
Gast
|
Vind de koe de minst mooie eerlijk gezegd.
hijs door de kite highers zelf gekozen haha niet door mij mijn favoriet is de spitfire en de flowers maar uiteindelijk is de Funis ook erg sick geworden vooral de rode:D
|
|
|
snean
Geen avatar
|
VET COOL ! Allemaal mijn designtjes bestellen gasten dan kite je met een echte snean (grinnik_kitesmiley) Signeren ook geen probleem, schiet de waarde natuurlijk wel als een raket omhoog he
|
|
|
_Chris
|
De laatste vind ik het gaafst!
|
|
|
Super Cooper
|
Het is idd jammer van die afgevallen letters bij de koe. Die tekst was nu juist de essentie van de foto.
Ik had overigens niet begrepen of het eenmalig was of dat er nu een hele lijn met koeien komt.
|
|
|
Ondabeach
|
Dus als ik van het weekeind een koe over me heen zie springen ben jij het Rudo? Erugg vet dude!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
weekend... maybe, als 'ie er is - alleen die spuit staat aan de onderkant dus die wou ik dan even laten zien! Nee man ik kan nog helemaal niet jumpen, eerst maar eens droog door die transitions zien te komen.
*bang on Super Cooper, hier nog even de hele shizzle:
|
|
|
3e-kiteboarding
Gast
|
De koe is geen productie board eigenlijk maar er is nu zelfs internationaal interesse voor alleen ff zorgen dat de letters een tikkie lager komen dat ze erop blijven.
De rest is allemaal in productie en mssn binnenkort wel bij een winkel bij jouw in de buurt !
|
|
|
|