100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
tja das altijd gevaarlijk. jeroen van telstar heeft er daarom ook 2!!! en nu ik dit zo lees denk ik dat het niet zo overbodig is.
|
|
|
Jolien.

|
Andere HP leash? ff kijken of alleswel goed dicht gaat enzo.. Slingshot heeft goede HP leashes
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
de leash van naish is trouwens ook geen hp leash he'''!!! kweet niet of deze er eigenlijk wel voor gebruikt kan worden!?!? ik denk het wel hoor maar toch.....
|
|
|
koenieboenie

|
Kan natuurlijk aan mij liggen, maar........ na een 2e mislukte HP bar loslaten, vloog mijn geleende NAISH-leash dus helemaal aan gort.... Volgens mij is ie er niet helemaal voor gebouwd.
Greetz
|
|
|
Frank77

|
laatst was mijn leash ook losgeschoten, maar puur door niet regelmatige controle of het ding nog vast zit. Kon zijn dat hij al wat los zat, en de hp actie de druppel was?
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

|
Slingshot heeft goede HP leashes
Die van SS is klote. Hetzelfde systeem als dat van naish. Om 1 of andere reden kan dat huls systeem de kracht niet aan, vooral niet bij gemiste kiteloops. Heb nu als vaker gehoord dat de SS leash goed is maar heb nu al meerdere mensen giezien waarvan ik zelf 1 fuel heb moeten vasthouden voor iemand. Zelf bijna mijn eigen fuel ook kwijt geraakt hierdoor, deze ging bijna onder de hollandse brug door bij muiderberg na te zijn losgeraakt. Heb nu een Mystic worst en die is tot nu toe top, ook geen striemen meer.
|
|
|
Jolien.

|
Slingshot heeft goede HP leashes
Die van SS is klote. Hetzelfde systeem als dat van naish. Om 1 of andere reden kan dat huls systeem de kracht niet aan, vooral niet bij gemiste kiteloops. Heb nu als vaker gehoord dat de SS leash goed is maar heb nu al meerdere mensen giezien waarvan ik zelf 1 fuel heb moeten vasthouden voor iemand. Zelf bijna mijn eigen fuel ook kwijt geraakt hierdoor, deze ging bijna onder de hollandse brug door bij muiderberg na te zijn losgeraakt. Heb nu een Mystic worst en die is tot nu toe top, ook geen striemen meer. Ik heb hm is geleend, beviel mij prima! Maarja, ik had hm alleen vooruitgehaakt, dus verder geen dikke kiteloop-crashes.
|
|
|
torchjelle

|
umm die van naish is er wel degelijk voor gemaakt voor unhooked moves. Tenminste dat moet oowk wel voor die prijs in de shop 70 euro.
|
|
|
Lex

|
waar had je je leash aan vastgemaakt dan?
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
fuckeruck a duck zeg!! 70euro....in geen 70 jaar!!! ik heb er 4...die ga ik op marktplaats zetten!!!
|
|
|
Pjotr010
Geen avatar
|
Gewoon aan de ring aan de zijkant, op de heup, van de Mystic Warrior
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
waarschijnlijk aan z'n trapeze! (grinnik_kitesmiley) edit;HAHAHAHAHA
|
|
|
jeroen90

|
die mystic leash is ook niet alles.. Dat klipje voorop is bji mij na half jaar kapot.. Maarja heb nog eh leash van bij me andere kite.
|
|
|
slingshot {Thomas}

|
ik had zo mystic worst leash echt nooit problemen mee gehad, alleen nu die clip zo verrot is dat niet meer vertrouw dus heb nu maar de SS leash er aan geknupt maar goed heb nog maar een keer mee gevaren best vaak me bar losgelaten en nog niet losgeschoten dus. alleen de leash van SS streemt een beetje (huilen_kitesmiley)
heb die SS leash ook 1keertje losgelaten met een vette kiteloop, maar schoot niet los met al die kracht (tong_kitesmiley)
|
|
|
Naish........what else???

|
Wanneer je je leash aan je chickenloop klikt is de kracht bij een crash enorm, de leash is bedoelt om aan een 5-de lijn te zitten!
|
|
|
~Kas

|
ik ben hem ook kwijt geraakt maar ik heb alweer een nieuwe. Mystic leashes zijn erg stevig
|
|
|
Lex

|
ja daarom vroeg ik ook waar die hem aan vastgemaakt heeft, komt die met zijn trapeze 
|
|
|
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
|
Ja en bij mistic leashes gaat de QR niet zo lekker open he. Ik vind het klote spul.
|
|
|
Ricardo

|
Leashes met safety zijn niks!! De safety van een Leash is het zwakke punt van een leash en daarom zijn alle leashes die safety gebruiken niks, want voreg of laat gaan ze erop kapot. Best is een leash zonder safety. Zorg dan wel dat er safety zit op het koortje achter je rug zoals je bijvoorbeeld hebt bij het koordje dat achter je rug zit bij de mystic trapezes.
|
|
|
GlennVegas
Gast
|
Ja en bij mistic leashes gaat de QR niet zo lekker open he. Ik vind het klote spul.
Joh... als jij bezig bent met je unhooked tricks... hoeft die niet los yiihaaa  Gewoon een stevige leash maken.. die van naish is crapp en er niet op gebouwt..! Voor aan de 5th line niet voor full boost..
|
|
|
Garmt

|
Gewoon aan de ring aan de zijkant, op de heup, van de Mystic Warrior De eerste keer dat ik een F-16 ging proberen en de bar niet hield, hield die ring op de trapeze het ook niet  Nu maak ik 'em dus aan het handvat achterop de trapeze vast als ik iets unhookeds ga proberen. Ook niet ideaal maar dat houdt 'et in ieder geval.
|
|
|
jeroen90

|
had je wel touwtje tussen de ringen? dan hoord die het te houden en zoniet dan garantie.. teminste dat was bij pro limit als je touwtje had en hij scheurde uit was het garantie. Gewoon vast gemaakt aan de ring geen garantie.
|
|
|
Pjotr010
Geen avatar
|
had je wel touwtje tussen de ringen? dan hoord die het te houden en zoniet dan garantie.. teminste dat was bij pro limit als je touwtje had en hij scheurde uit was het garantie. Gewoon vast gemaakt aan de ring geen garantie.
Nope, niet aan een touwtje, gewoon ad ring. Geen idee hoe Mystic met zo'n gevalltje om zou gaan.
|
|
|
Pjotr010
Geen avatar
|
ja daarom vroeg ik ook waar die hem aan vastgemaakt heeft, komt die met zijn trapeze  je hebt helemaal gelijk, lekker scherp van mij. Durf het niet meer te zeggen, ik loop nog een beetje te prutsen met soms aan de 5, als ik het gevoel heb van te overpowered, en soms aan CL, normaal gepowered en in control.
|
|
|