|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Gestopt met blowen? whaahaaa nee man goed stukje, leuk boardje ook, heb je 'm al? Jammer dat je niet op de ware kunst van het kite-oppompen in bent gegaan, was toen nog niet zoveel over bekend zeker.
|
|
|
snean
Geen avatar
|
Gestopt met blowen? whaahaaa nee man goed stukje, leuk boardje ook, heb je 'm al? Jammer dat je niet op de ware kunst van het kite-oppompen in bent gegaan, was toen nog niet zoveel over bekend zeker.
de kunst van het kite oppompen? wat bedoel je vriend? nee nog niet trouwens, jij?
|
|
|
|
|
sjembek
|
Leuk stukje, alleen een beetje commerciëel met dat 3e kiteboaring gedoe..
|
|
|
snean
Geen avatar
|
Ik eet altijd de avond van te voren veel bonen. Met de lucht uit mijn scheten voelt mijn kite altijd 10x stabieler aan. lol als ik snel ben kan ik het nog ff terughalen bij de drukker, dan kan iedereen ook ff van deze waardevolle informatie leren, ik zou niet willen dat een of andere coffeeshopganger de stratosfeer in geschoten wordt vanwege de verkeerde kleur pomp @sang: wat is er mis met een beetje commercieel, het zijn toch mooie boardjes en tegen een goede prijs plus ik heb ze ontworpen... en we moeten allemaal vreten, neem aan dat jij (of je pa) ook niet gaat werken omdat je je baas zo aardig vind...
|
|
|
|
snah.siub
|
Leuk artikel en lekker enthousiast geschreven
|
|
|
Noordtuk
|
Heb hem nog niet in de bus gekregen
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
als ik snel ben kan ik het nog ff terughalen bij de drukker, dan kan iedereen ook ff van deze waardevolle informatie leren klopt...
|
|
|
3e-kiteboarding
Gast
|
Thanks he kerel goeie zaak:D alhoewel ik redelijk anti drug ben:P Adrenaline is de shit :|
|
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Thanks he kerel goeie zaak:D alhoewel ik redelijk anti drug ben:P Adrenaline is de shit :| zegt ie met een spuit van een meter onder zijn best verkopende board wehehehe
|
|
|
Stanley
|
leuk stukje enig commentaar @ 3E boards hou aub op met dat boarddesign spitfire te noemen. Is een p40 doet mij als echte spitfire fanaat waanzinnig verdriet. Was kennelijk nog niet gestopt met je cannabis tijdens naamgeving Je noemt een cadillac ook geen rolls
|
|
|
Maurits
|
Leuk stukkie idd. Ook leuk dat kitecinema der nog ff bij wordt gehaald!
|
|
|
|
Stanley
|
enig commentaar @ 3E boards hou aub op met dat boarddesign spitfire te noemen. Is een p40 doet mij als echte spitfire fanaat waanzinnig verdriet. Was kennelijk nog niet gestopt met je cannabis tijdens naamgeving
Je noemt een cadillac ook geen rolls Amen....maar ik zou er van maken je noemt een panda toch ook geen ferrari.... panda en ferrari zijn beide italiaans P40 is amerikaans en de Spit is echt brits topontwerp vandaar caddie tegenover rolls
|
|
|
snean
Geen avatar
|
Jullie hebben wel gelijk wat betreft die naam, maar aan de andere kant ook weer niet. Kijk de vliegtuigjes zijn misschien geen sppitfires, eerlijk gezegd heb ik ook niet zoveel verstand van vliegtuigjes, ik vond deze er tof uitzien. Maar echter... het BOARD heet spitfire omdat het net zo'n vet cool topding is als een spitfire EN ik spitfire cool vind klinken SPITFIRE zegt iets, is een legende daarom heet het board spitfire, niet per se omdat er spitfires op staan (wat dus ook niet zo blijkt te zijn). fly or die snap je, tis iets artistieks... SPITFIRE!
|
|
|
Stanley
|
Prima dat je een klinkende naam hebt genomen En ja het gaat er om hoe die vaart en niet om de print. Maar ja ben nu eenmaal een bitneuker Flying Tiger klinkt ook best lekker en dan klopppen je graphics ook nog eens Alhoe wel de andere graphic een zero is. Blijft verder een vet ontwerp
|
|
|