nee Bedoel echt brouwersdam! auto strand weet ik ivb de vogelgebieden maar echt het begin vanaf rotterdam afslag noordzeestrand stonden ze te bekeuren en ik begreep van 2 belgen ook ter hoogte van port zelande
@rhino daar bedoel ik staat er niet duidelijk.....
@thom@s whaha foutje ja nu maar voor shop maar vol daar met duitsers met te grote kites en te weinig ervaring....
@elevation whaha ja ind pretpark is ook al 32 euro whaha maar ik ken niet veel mensen die meerdere keren naar pretpark gaat per week.
@leaf heel jammer.....maar is inderdaad niet anders
zou wel keer bij wijze van protest op een windstille dag met iedereen van kite high een keer de kites als zonnescherm willen gebruiken en dan lekker tussen de zon aanbidders willen zitten....
Voor en na seizoen doen ze niet zo moeilijk bij de blokken maar nu maar je daar gewoon niet gaan varen. Alleen tussen de gele boeien.
noouu.. ik ben in oktober/november ook is vant water af gehaald?! Wel alleen een soort van 'Praatje over zones' & etc. maar ze liepen alsnog te zeiken!
Er worden idd boetes uitgedeelt, strand was wel leeg maar toch kwam de politie even kijken of ze nog iemand op de bon konde slingeren.
Paar jongen uit belgië kregen een boete, mij sloegen ze over omdat ze me niet hadden zien vliegeren en er werd nog iemand uit het water gehaald met een megafoon !
Tussen de gele boeien mag je juist niet varen..dat is zwemmersgebied... Gisteren waren ze de boeien aan t verleggen...nog groter zwemgebied...als t vloed is is "de speeltuin" dus ook niet meer voor kiters kitegebied is volgens mij nu van de kous tot aan de volgende strandtent en een stukje bocht (links) maar daar zitten toch alleen maar duitsers (duitse bocht)