TtHoM@s
|
haha ja ben wel benieuwd naar iedereen zijn kant (tong_kitesmiley)
het liefst pop ik naar rechts en ik spring ik naar links......ja ergg vaag
|
|
|
jeroen90
|
haha ik doe ook alles naar rechts.. Naar links kan ik alleen beetje springen maar dan voelt het wel als een kneus..
|
|
|
snip
|
duidelijk rechts rechts spring/pop ik railey en kiteloop backroll en boargrabs enzo naar links kan ik alleen maar laffe sprongetjes en meestal is de landing dan ook niet echt smooth
|
|
|
*Maximus*
|
hahaahh beter dan ik dacht zometeen ben ik de enigste met nog een beginner of 2
|
|
|
Gertjan
|
Springen naar Recht gaat bij mij gecontroleerd en naar links is het altijd een gok hoe ik ga. Ben linkshandig mischien heeft dat er mee te maken?
|
|
|
jeroen90
|
jep ik ben ook linkshandig:P maar voetballen doe ik weer met rechts maar ben nu aan het oefenen naar links maar dat is nog niet makkelijk.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ik ben goofy op mn snowboard, ben net aan het springen en dan wil ik ook rechts voor hebben, zou dat er wat mee te maken hebben... vreemd genoeg carv ik de andere kant op lekkerder.
|
|
|
kiter.raphael
Logs: 0 | 38 uur
|
naar rechts doe ik frontroll en gewoon springen en naar rechts de backroll en ook gewoon springen net welke trick het is
|
|
|
Peterkiter
|
Met mijn rechtervoet achter spring ik beter. Met mijn linkervoet achter pop en doe ik raileys beter.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Springen doe ik links voor..maar rechts ga ik ook wel oefenen, wel handig..
Sinds kort beetje geoefend met 'poppen' over wat golfjes enzo...en dat gaat toch lekkerder met rechts voor...(maar dat ligt ook beetje aan hoe de golven komen..).
Op mn snowboard sta ik rechts voor (Goofy toch?). Ik ben wel rechtshandig, maar had vroeger met inline skaten al dat ik 360's rechtsom doe, en soulgrinds met links achter. En al mn maten deden net andersom/..
Enfin....
|
|
|
Levi
|
Ik ben met alles linkerbeen voor erg gewend. Alles waarbij ik op een board sta dan sta ik altijd met mijn linkerbeen voor. Ik schiet met voetbal wel met rechts. Volgens mij is het ook zo de been die voor jou het beste is die staat vaak achter, want daar kun je goed druk mee geven. Ik kan nu wel goed naar links varen alleen rechts gaat nog best lastig en daar ben ik nu op aan het oefenen. Ik moet die feeling echt hebben anders wordt ik gek.. Smack de laatste tijd vaak met mijn gezicht op het water als ik rechts probeer.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Bij mij gaat linksvoor ook veel beter dan rechtsvoor. Ligt bij mij aan het feit dat ik al 10 jaar regular snowboard.
|
|
|
*Maximus*
|
kan 1 van die morderators niet z´n dingetje maken waar je op kan klikken en dan het aantal ziet?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
kan 1 van die morderators niet z´n dingetje maken waar je op kan klikken en dan het aantal ziet?
max wat rook jij?
|
|
|
Morres
|
Een poll bedoeld ie, werkt volgens mij niet
anyway, ik links-op, want ik ben rechts.
Wat ik vaak zie bij snow/skateboarders die goofy staan, dat ze tricks doen aan de zijde welke ze sterk zijn(rechtshandig=rechts tricks) terwijl dat bij anderen dus meesta lrechtshandig=links varen is
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
ik doe evenveel tricks naar links als rechts maar de ene trick kan ik weer beter als naar rechts vaar en ene trick kan weer beter als naar links vaar dus
|
|
|
JO'Neill
|
Jajaa Maximusss..je bent een man van je woord Duidelijk dat bij mij links voor beter af gaat... Ik was vroeger linkshandig...met alles eigenlijk...hebben ze mij in groep 4 afgeleerd..KLAP..met de liniaal op mn hand..:S omdat links schrijven niet goed was ofzoo...dus toen maar met rechts geleerd...nu schrijf ik dus met rechts...ik eet als een linkshandige maar af en toe ook rechts ik voetbal met links en rechts...skateboarden links voor..whaha..lekker vaar iig (H) maar poppen springen gaat bij mij t beste met links voor..laatst ook t poppen rechtsvoor onder de knie gekregen oohja..toeside varen doe ik t liefst vanuit rechtsvoor... dat was t Max laturrrrrrrrr
|
|
|
Micky
|
Springen links.....toe-side rechts... It's all under construction.... (tong_kitesmiley)
|
|
|
bandito
|
ik doe het beide kanten eerstdeed ik links daarna rechts geoeffend
|
|
|
#RemcO#
|
toe side 2 kanten springen rechts achter,
|
|
|
rickclaus
|
Ik ben bij mij ergewoon in aan het hakken dat ik alle tricks beide kanten op doe.
|
|
|
Roderick
Geen avatar
|
Uiteindelijk lukt het allemaal wel 2 kanten op, maar als voorkeur is toch duidelijk:
frontroll: Rechts backroll: Links big air: rechts. (Sinds ik een backroll kan raak ik naar links soms spontaan in een rotatie terecht.) toe side: rechts mini-kiteloop: rechts tailgrab: rechts
snowboarden: rechts (Links lukt echt niet, heb ook niet het idee dat ik dat ooit ga leren...)
|
|
|
Idefixe
|
"gecontrôleerd" springen (en alles wat daar uit voort komt) alleen over rechts. "gecontrôleerd" poppen ( en alles wat daar uit voor komt) alleen over links. Crashen gaat over beide kanten errug goed.
|
|
|
Super Cooper
|
Ik sta regular op mijn snowboard en ik voel me dan ook relaxter als ik met mijn lijnkerbeen voor vaar. Dan heb ik het gevoel dat ik meer controle heb. Met mijn rechterbeen voor gaat het wel steeds beter, maar wel met veel minder vertrouwen.
|
|
|