best nemesis hp 10 in the house

MEGALOOPBEUN

Oktober 25, 2007, 01:37:16
edit2Rapporteer  
he he eindelijk binnen en meteen aangeschaft  (grinnik_kitesmiley)
meteen gaan varen op muiderberg was niet erg veel wind maar toch proberen  ThumpsUp
kite ziet er mooi afgewerkt uit en je kan hem gewoon varen met de 2007 bar dus je hoeft geen nieuwe bar te kopen  ThumpsUp
had m'n spleene door bij me en met de 10 mtr ging het  al meteen lekker veel power en met insturen meteen blijven staan en met een beetje wind meer direct veel power  ThumpsUp
rest vaarde met 12/13 meter dus een super lowend  ThumpsUp
heb toch een paar keer gesprongen kite blijft lang hangen ben nu al zeer tevreden  ThumpsUp
zondag op schellinkhout is er wat meer wind kan ik hem wat beter testen  (hangloose_kitesmiley)
Jordi_1990

Antwoord #1 Oktober 25, 2007, 02:09:52
edit2Rapporteer  
gefeliciteerd!!! wind komt eraan!
kitaholic

Antwoord #2 Oktober 25, 2007, 02:45:02
edit2Rapporteer  
Heb er ook even aan mogen hangen (9 en 10, bedankt Willem en Hans), wat me opviel:

- goed low-end zoals Hans zegt
- ontzettend strakke kite, geen geflap en de kite staat als een huis
- goed afgewerkt
- was behoorlijk onderpowered en kon weinig proberen, maar toch je voelde de versnelling erorm goed bij een vlaagje, kan me voorstellen dat dit een hoog-springen-machine is.
- kite houdt power tijdens het sinussen
- het nieuwe bridle systeem werkt goed, veel effect met relatief kleine bar-uitslag
- herstarten ging niet al te makkelijk, misschien omdat er te weinig wind stond.
- leading edge is lekker dun door het cuben fiber, dit scheelt wel een paar graden met hoogte lopen, meer tijd voor leuke dingen dus.

Oftewel, ik ga ze ook kopen.
Mark-Fizzer

Antwoord #3 Oktober 25, 2007, 03:06:44
edit2Rapporteer  
Hey Guido, hoest met het poepfabriekje?
kitaholic

Antwoord #4 Oktober 25, 2007, 03:12:46
edit2Rapporteer  
Hey Guido, hoest met het poepfabriekje?

Poepfabriekje gaat helemaal top, zit te denken om een waroo 5 aan te schaffen voor haar :-)

Zondag S'hout?
Mark-Fizzer

Antwoord #5 Oktober 25, 2007, 03:25:04
edit2Rapporteer  
Whahah LOL, voor je zelf ja, 10 bft.

Zondag? Ja graag!!!!!!! hahaha
Slis

Antwoord #6 Oktober 25, 2007, 03:33:26
edit2Rapporteer  
ahhh dus jij was zo blij bij de auto!
MEGALOOPBEUN

Antwoord #7 Oktober 25, 2007, 04:23:26
edit2Rapporteer  
ja ja super blij weet ik in ieder geval waarvoor ik zo hard werk  (grinnik_kitesmiley)
no work no play
Geronimo79

Antwoord #8 Oktober 25, 2007, 05:27:10
edit2Rapporteer  
Ben heel erg benieuwd hoe die is, heb net een waroo 13m gekocht, ben er zelf erg gelukkig mee, en moet er straks nog een kleinere onder gaan kopen.. en zit ergens te twijfelen aan een 9m waroo 07, of misschien wel een nemisis 9m..
Als die Nemisis echt top blijkt word de keuze nog moeilijker.. gezien een waroo toch wat goedkoper is.. en niet te vergeten ietsje rustiger als ik het goed begrepen heb (heb laatst 10 minuten gespeeld met een 9m tribal.. god damn.. is dat snel (heb alleen maar grote kites gevaren tot nu toe.. en een 2005 fuel 9m.. maar dat valt nog wel mee..)
R@bert

Antwoord #9 Oktober 25, 2007, 06:26:16
edit2Rapporteer  
Vet hans!!! Hij wel hoor.. (huilen_kitesmiley) Zondag en maandag gaat t weer blazen dusssss...je kan je geluk weer op om m te proberen iig. Ik ben iig heeel erg tevreden met mn Waroo 07 9m....echt top !! En als die low-end van de HP net zo goed is als de Waroo...dan  ThumpsUp. Waar ga je zondag en/of maandag? Laterrsss
kovdj

Antwoord #10 Oktober 25, 2007, 13:58:47
edit2Rapporteer  
Gaaf Hans!!! Ben heel benieuwd naar je volgende ervaringen. Hou ons op de hoogte en wie weet tot zondag.
jetzu

Antwoord #11 Oktober 25, 2007, 14:52:35
edit2Rapporteer  
@themplar
Hoezo vind jij het niet waard om een slingshot lunancy te kopen omdat daar veel te veel aan verdient word?
En hoezo wil je dan wel een best nemesis hp gaan varen??
Weet je wel hoeveel daar aan verdient word???

Verder ben ik erg benieuwd hoe de nemesis vaart/vliegt!
(HJ) MINI-ME

Antwoord #12 Oktober 25, 2007, 15:24:08
edit2Rapporteer  
Gefeliciteerd Hans,

Ziet er perfect uit....  ListenToMe
Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen en de verschillen die jij ervaart tussen de Waroo en de Nemisis.
Ook erg benieuwd naar de werking van die nieuwe katrol ding op de bridle.
Heb je dan meer het aan/uit effect??
Is het doek van de Nemesis van een andere kwaliteit dan die van de Waroo??
Heb je het 1 pomp systeem en hoe werkt dat??

Groetjes
Emielkruisdijk

Antwoord #13 Oktober 25, 2007, 16:00:22
edit2Rapporteer  
Mooi Hans! Als het zondag waait kom ik hem ook even bezichtigen op S'hout.
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #14 Oktober 25, 2007, 21:10:30
edit2Rapporteer  
Te gek Hans ,Gelijk weer het nieuwste materiaal  ThumpsUp
En als het zondag waait ben ik ook weer op schellinkhout en zou hem graag even willen proberen... Joepie
Jerrie

Antwoord #15 Oktober 25, 2007, 23:19:29
edit2Rapporteer  
eej Hans!

weer het nieuwste van het nieuwste, loser en het BESTE van het BESTE !!!   ThumpsUp

echt te gek man mischien ben ik ook wel van de partij, ligt er aan of man of the dam op za of op zo is.
anders zou ik hem ook wel willen proberen!! echt helemaal TOP!! YeSS
Emielkruisdijk

Antwoord #16 Oktober 26, 2007, 00:44:54
edit2Rapporteer  
Wat ga jij eigenlijk varen volgend jaar Jerrie?
MEGALOOPBEUN

Antwoord #17 Oktober 26, 2007, 01:48:10
edit2Rapporteer  
da"s snel ben m'n 9 waroo al kwijt aan dennis uit utrecht en hij nam mijn 16 waroo ook meteen mee
veel plezier in el gouna  en we spreken elkaar zeker wel  ThumpsUp
heb dan weer wat geld voor de 14 nemesis alvast klaar liggen  ThumpsUp (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
ben er klaar voor voor aanstaande zondag wekker al gezet om lekker vroeg te knallen  ThumpsUp
heb een groot bord gemaakt NEMESIS TE HUUR  schater schater schater schater schater schater schater schater schater HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEEEE schater schater schater
Harm

Antwoord #18 Oktober 26, 2007, 02:05:22
edit2Rapporteer  
Verschil tussen de nemi en de waroo is groot.
Nemi=power kite met veel lift en hangtime
Waroo=allround -> kite (ook veel lift en hangtime maar de nemi heeft gewoon meer!)
Alle twee zijn direct en zeer stabiel!
De nemi kan je met one-pump kopen als optie en de waroo is zonder EZ pump!

(HJ) MINI-ME

Antwoord #19 Oktober 26, 2007, 02:59:51
edit2Rapporteer  
Verschil tussen de nemi en de waroo is groot.
Nemi=power kite met veel lift en hangtime
Waroo=allround -> kite (ook veel lift en hangtime maar de nemi heeft gewoon meer!)
Alle twee zijn direct en zeer stabiel!
De nemi kan je met one-pump kopen als optie en de waroo is zonder EZ pump!
Thx Harm.... Ik heb ook ergens gehoord/gelezen dat het doek van de Waroo 2008 kwalitatief iets beter zou zijn dan de Nemisis. En heb je met die nieuwe bridle (katrol) meer aan- uit effect??
Weet jij hier iets meer over te vertellen Huh
Harm

Antwoord #20 Oktober 26, 2007, 03:23:01
edit2Rapporteer  
Nieuwe bridle is echt een groot verschil! Meer depower met minder depower slag op de bar. Depower lijn kan je nu gewoon inkorten. Het is zeer goed te controleren het voeld echt direct! Doek verschil is niet zo groot volgens mij hoor maar zou kunnen.
MEGALOOPBEUN

Antwoord #21 Oktober 26, 2007, 03:35:46
edit2Rapporteer  
Groetjes mini-me
heb nog maar 2 uurtjes gevaren
maar de le is heel dun maar gigantisch versterkt heel solide verschil in de stof is zeker zichtbaar veel meer versterkt op div punten
ik heb de gewone versie geen onepump vind dat onzin die 2 minuten kunnen er ook wel bij
de power in de kite is prima maar ga zondag varen en dan kan ik er veel meer over vertellen je hoort het wel
(HJ) MINI-ME

Antwoord #22 Oktober 26, 2007, 05:26:14
edit2Rapporteer  
Ik vind hem erg veel weg hebben van de kite waar ik mee vaar en ben ook erg benieuwd of de vaareigenschappen overeen zullen komen.
Groetjes en ik hoor het graag van je JBB  ThumpsUp
@ Thx HARM voor je reactie
Geronimo79

Antwoord #23 Oktober 26, 2007, 05:59:08
edit2Rapporteer  
Nu je et zegd mini-me.. idd... vind alleen die kite van jou wel mooier... design...
Maar WOW wat een ding zo'n nemisis... hoop echt dat ik er één kan gaan testen binnenkort... mooie GROENE nemisis erbij....
MEGALOOPBEUN

Antwoord #24 Oktober 26, 2007, 23:08:23
edit2Rapporteer  
gelukkig willem komt met testkites naar schellinkhout zondag  (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
kan ik temminste varen met m'n nemesis  (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
dat word gezellig zondag  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.