HangGlider komt bijna in windmolen Slufterbay terecht!

eric62

Geen avatar

Oktober 25, 2009, 16:47:01
edit2Rapporteer  
Vanmiddag rond een of 12, komt er in een keer een hangglider vanaf de duinen, hij wordt tot 2 keer toe naar de windmolens gezogen en dit loopt maar net goed af. De tweede keer heb ik kunnen filmen, levensgevaarlijk. Ik weet niet waar die gast mee bezig was. 
http://www.youtube.com/watch?v=MZbiI_kmDtk
martimor

Antwoord #1 Oktober 25, 2009, 17:07:18
edit2Rapporteer  
jezus, die is goed bezig ThumpDown loser
die is echt levensmoe
Powered_by_north

Antwoord #2 Oktober 25, 2009, 18:37:40
edit2Rapporteer  
Uhm, hij heeft toch aardig onder controle of niet? En een windmolen zuigt toch niet? MIsschien lijkt het vanaf het strand dat-ie er tegenaan komt, maar volgens mij was er niet veel aan de hand. Ik was ook op sluf en heb ze gezien; er waren er in totaal drie bezig, om de beurt. Ik hoop dat ze net zo'n topdag gehad hebben als ik!
Langbeest

Antwoord #3 Oktober 25, 2009, 18:50:47
edit2Rapporteer  
Niks aan het handje.(ervaring)
Beetje paniek op niets af.
Mooie vlucht (ervaring)
Henning

Antwoord #4 Oktober 25, 2009, 19:46:23
edit2Rapporteer  
Aan't commentaar te horen iemand met weinig verstand van zaken... ik zie het probleem niet; Lijkt me erg gaaf om over de duinen te kunnen shoaren Smiley
martimor

Antwoord #5 Oktober 25, 2009, 20:03:24
edit2Rapporteer  
kwam naar mijn idee ook heel dicht bij die molen (kan het verkeerd hebben Huh)
ervaren of niet, een verkeerde vlaag of beweging (jeuk in z`n kruis Grin) en hij beland in zo`n molen toch?
lijkt mij ook erug kicke, maar dan zou ik zoeken naar een plekkie waar geen windmolens oid zijn.
net als kiten, doe je ook niet naast hoogspanningskabel/mast (ik niet in ieder geval.)

correct me if i`m wrong  Smiley
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #6 Oktober 25, 2009, 21:15:31
edit2Rapporteer  
Heeeele grote storm in een piepklein glaasje, die gast komt geneens in de buurt van die wieken. Zowel kwa hoogte als kwa afstand niet. Dit is gewoon dagelijkste kost voor iedereen die vaker op de sluf komt.
Als je nou vanaf de weg aan het filmen was en je zag hem dik boven de weg hangen dan was t nog wel spectaculair.

Voor een 1e post ruikt dit ook wel erg naar sensatiezoeken en heeft dus ook niks in nieuws & discussie te zoeken.
Morres

Antwoord #7 Oktober 27, 2009, 20:00:57
edit2Rapporteer  
vond 't wel vet eigenlijk.. heb't in frankrijk ook gezien, bij Biville, alleen daar staan geen windmolens (alleen wat bunkers)
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #8 Oktober 27, 2009, 22:31:53
edit2Rapporteer  
tja... zag er wel leuk uit g a a a a a a a p
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.