Morres
|
1e bericht:P ? maar tof dat je komt, of kom je van hanglos ? Groet!
|
|
|
Bramster
|
Ik en een maatje van mij zijn erbij van 30 april t/m 5 mei!
Heb me net ingeschreven! Tot daar!
Greets,
Bram
|
|
|
Morres
|
4mei wel ff minuut bek dicht he...?
|
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
4mei wel ff minuut bek dicht he...?
dan kunnen wij in stilte varen of dat ook niet?? maak je geen vrinden mee kornuyt
|
|
|
|
bitburger
|
Heb er zin in Trouwens neem een tent mee met 2 slaap ruimtes en een opberg plek in het midden,dus als iemand geen tent heeft...
|
|
|
Mr the Emperor
|
Nog geen maand....... Hoe staat het met de planning jongens????
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Een dezer dagen zal de definitieve inschrijving volgen. We zijn de laatste puntjes op de i aan het zetten ook met een eventueel alternatief in NL indien in het slechtste geval daar geen wind staat en hier wel.
|
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Hoe staat het met de plannen? Ik heb al een tijdje niks meer gehoord en verwacht nu eigenlijk wel een bevestiging o.i.d. Maar ik ga er nog steeds vanuit dat het door gaat. Daarom de vraag: WIE WIL MET MIJ EEN AUTO/TENT DELEN?? Ik wil het eerste weekend gaan, of iets langer, maar het liefst wel de kosten van de reis delen. Zelf ben ik in het bezit van een auto waar 2 personen en gear wel in zouden moeten passen. Vertrek je uit omgeving Moordrecht (bij Gouda) of rijdt je hierlangs e-mail dan ff naar jellevanwaas@gmail.comGr. Jelle
|
|
|
Morres
|
als alle testdagen van schaamstra doorgaan ben i ker niet bij, deze maand en begin mei 3weekenden weg....wss
|
|
|
Swiftenaar
|
@Nelson,
Ik wacht inderdaad ook al ff op de uiteindelijke inschrijving!
Verder zoek ik nog een mogelijke plek voor de terugreis op donderdag (moet helaas vroeger afhaken vanwege een verplichte onontkombare cursus agressie regulatie @ werk..) Heenreis is al rond.. terugweg misschien, vandaar!
Verder heb ik der al een maand of 2 enorm veul zinin! de zaterdag is rohank jarig en de woensdag ikzelf, dus dan ijn er zowiezo wat gratis pilsjes af te halen in onze rokende tent!
Ciaoooh!
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Met de terugreis kan ik je niet helpen ben ik bang. Of ik ga dan pas of ik ben al terug.
|
|
|
Reflex
|
Iedereen die zich aangemeld heeft via de mail zal dit toegezonden krijgen maar voor diegene die het nog niet ontvangen hebben zet ik het hier. Wil je meedoen met het kitecamp dan vul je het onderstaande document in en stuur je dat naar nickderijcke@kitehigh.nl. Uiterlijke inschrijfdatum 20 AprilBen je met een groep dan vult iedereen afzonderlijk het formulier in. Dus niet 5 mensen op 1 formulier, dit om het overzichtelijk te houden. Ben je met een groep dan vult enkel 1 iemand in dat hij een tent heeft. Zo krijgen we een overzicht van het aantal tenten. Inschrijvingsformulier(rechter klik "doel opslaan als"/ "safe target as") Heb je nog vragen? Stel ze gerust. Ik hoop jullie allemaal te zien
|
|
|
Mr the Emperor
|
Inschrijvingsformulier ook graag in een normale .doc extensie.
|
|
|
Reflex
|
Heeft er tegenwoordig nog iemand de oude office dan?? Niet aan gedacht, inmiddels aangepast dus downloaden maar.
|
|
|
Swiftenaar
|
Je heb mijne binnen! super heb er zinin! als vevanging naar mirns?
|
|
|
Reflex
|
Als er in het ergste geval geen wind is in Fehmarn maar wel in Nederland hebben we inderdaad wat alternatieven die we kunnen voorleggen. Maar dat kan bijna niet het geval zijn
|
|
|
|
Idefixe
|
Op de derde pagina van dit topic vind je dit kaartje ook terug met daaronder een korte spot omschrijving.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Sorry Tom had ik niet gezien. En het is nog beter ook met de beschrijving erbij..top
|
|
|
Krizze
|
Wij gaan vrijdagmorgen, 4 dagen, met z'n 4en naar Fehmarn!!! Laat wel ff weten hoe 't was
|
|
|