Kiten in september/ oktober in Brazilie

bosmeester

Geen avatar

Juli 31, 2011, 22:03:23
edit2Rapporteer  
Ik ben van plan om een reis te boeken half sep/ okt. voor 3 weken.
Weet iemand waar ik moet  zijn!!,  welke reizen zijn oke .
Zijn er mensen die ook die kant opgaan zodat we samen kunnen reizen.

NoStressVideos

Geen avatar

Antwoord #1 Augustus 13, 2011, 02:10:19
edit2Rapporteer  
De meeste mensen die naar Brazilie gaan doen een kleine tour langs de kust om zo de verschillende plaatsen en kitespots te bezoeken. De meeste mensen beginnen in Fortaleza (of Cumbuco) en reizen door tot Jericoacoara. Het is een eindje omhoog, maar zeker de moeite waard.

enkele plaatsen die de moeite waard zijn:
# Cumbuco (=ook veel feesten, maar de kite lagoon is een beetje klein)
# Taiba/Paracuru (een fantastische downwinder btw)
# Fleixeiras
# Ilha do Guajiru
# Jericoacoara

Veel plezier en succes
Als je in Ilha do Guajiru bent kom ik je vanzelf tegen die tijd Smiley
bosmeester

Geen avatar

Antwoord #2 Augustus 14, 2011, 00:25:36
edit2Rapporteer  
Ha dank je,
Ik heb natuurlijk nog ff wat rondgekeken op het web. Ik heb 2 organisaties gevonden die kitesurf vakantie aan bieden.  namelijk      kitetrips.nl .  deze bied een zeer gevarieerde trip met verschillende locaties aan oa. in Natal

Heeft iemand ervaring met deze lui? Wat kan ik hiervan verwachten?   En wat zijn de mogelijkhede buiten het kiten oa. uitgaan,  feesten en rondtrips   

De tweede is     antixsports.com . Dit is oa een kitesurfschool  waar je kan verblijven ze zitten in   Cumbuco. Ik heb het idee dat deze een op de vaste plek is en als je naar een andere plek wilt moet je dit zelf regelen enzo.
 Heeft iemand hiermee ervaring en wat kan ik hiervan verwachten?       
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.