safety spullen voor je bar/kite

pacman
Gast
Juni 20, 2005, 16:59:01
edit2Rapporteer  
Hoi ..

Ik ben een beginner en heb een bar bij mijn kite waar geen safety spullen op zitten ( vorige eigenaar zeker afgehaald... Sad (

geen leash niks...nada... Veel te gevaarlijk !!! dus ik zou hem nooit los krijgen als ik ingehooked vaar/val...nu wil ik dat kopen ..

Maar wat?? ben een beginner

hebben jullie tips..

groet
Beul
Gast
Antwoord #1 Juni 20, 2005, 17:03:17
edit2Rapporteer  
ga naar je lokale shop, en neem je bar mee. Als het even kan ga je naar een shop op het strand en laat je ze gelijk je bar aanpassen......it's as easy as that....
Yannick

Antwoord #2 Juni 20, 2005, 17:53:46
edit2Rapporteer  
Jup, ff langs gaan! zo lastig is dat niet
mollemaster
Gast
Antwoord #3 Juni 21, 2005, 08:52:23
edit2Rapporteer  
Als je niet met je bar wilt "klooien" kan je ook een Slingshot Surefire Spreaderbar kopen....  deze spreader bar heeft een knop waarmee je de haak kantelt waardoor in geval van nood de kite los schiet....

Slingshot loopt niet voorop met innovatieve release systemen op hun bar (ik heb net een nieuwe Diesel, en hier zit alleen maar een klein rood k*t lusje aan die je in geval van nood nooit optijd zal vinden  ^) Maar de Surefire is echt perfect   .^  gewoon een knop waardoor je met 1 tik de boel laat schieten. Daarnaast werkt het systeem in combinatie met alle kites...

http://www.sskiteboarding.com/water/spreader_bar_standard_detail.htm
pacman
Gast
Antwoord #4 Juni 21, 2005, 09:09:13
edit2Rapporteer  
Wat een top systeem...
Kan ik hem ook ergens op internet bestellen ???want ik wil volgende week op vakantie en anders moet ik helemaal naar een kiteshop met de trein ( woon in zuid Limburg).

Pacman
grover

Antwoord #5 Juni 21, 2005, 10:21:18
edit2Rapporteer  
als ik jou was zou ik idd met de bar naar de winkel gaan. persoonlijk denk ik dat een wichard ook een goede oplossing kan zijn. ik had namelijk het zelfde met een oude f one bar daar gebruik ik nu gewoon een wichard voor ideaal want op mijn 45cm bar zit wel gewoon een safety maar daar gebruik ik nu ook de wichard bij op haha 2x kan nooit verkeerd zijn Grin

succes er mee

grover
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.