tom_beul
Gast
|
Woow, nooit gezien wat een vet spel hoe doe je nou truukjes? tabletop is me tot nu toe alleen gelukr EDIT: grove boardoffs!
|
|
|
|
|
|
TomTom
Gast
|
Hehe lachen! 360
|
|
|
lennart
|
480 (h) IS DAT GOED MAAR DIT SPEL IS TE VET
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
zo zeker vet spel, ik ken wel paar kite spellen dat je kite kan besturen, maar dit is best vet
|
|
|
FunkyoneNL
|
ik zat al op 1470 who beats me.... whaha
|
|
|
Darkwing
Gast
|
2066 is mijn topscore nu!
|
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Kan je eigenlijk nog andere tricks, als een deathman, 360, boardoff en tabletop doen? Een 720 en 360 board off lukt nou ook...
Hehe, dubbele board off, zag net bij de instructie's dat je niet meer tricks als die 4 kan doen, da's wel jammer... Ben benieuwt of er ooit nog een V2 komt ofzo!
|
|
|
FunkyoneNL
|
whaha ik vond het al heel wat vergeleken met alle andere kite games....
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Wel de fusion nemen heh!
|
|
|
tom_beul
Gast
|
2666 ofzo heb ik nu! Je moet je kite gewoon heel erg laag zetten dat er staat to low en dan alleen maar springen en er dubbele deadmans uitgooien!
|
|
|
kentyman
|
hey, bij die flexifoil kitegame vliegt de kite achterui? voor de rest wel vet! :-)
|
|
|
larssmits
Gast
|
stelletje beginners (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
tom_beul
Gast
|
#!@#$%,
Lars wacht maar ik ga je voorbij !
|
|
|
tom_beul
Gast
|
#@#$%, Nee Lars het gaat me niet lukken die F16 handlepass zit me nog niet helemaal lekker! Het overpakken zit me nog niet lekker! F16 crashing down! Kleine high score
|
|
|
larssmits
Gast
|
ik hoop dat het me nog lukt om vanavond in de topscore te komen voor de beginners nog een tip: doe maar 1 trick teglijk
|
|
|
Patrick..!
|
Hoe hoog kunnen jullie springen ? ik ben bij de 59 gekomen Het is echt een stoer Spel (tong_kitesmiley)
|
|
|
|
Yannick
|
Die lars gaat hard !
|
|
|
|
Susan