Kiter die een beginner kan helpen...Autostrand

Ebu

Geen avatar

Augustus 19, 2006, 03:57:27
edit2Rapporteer  
Ik ben een beginnende kiter. Heb wel een eigen kite, board, trapeze enz. Mooi setje, maar nu wilde ik graag een paar keer kiten met iemand die me beter op weg kan helpen. Als ik kite, kite ik bij het autostrand. Ik heb wel lessen genomen....maar wil gewoon de fijne kneepjes van het vak leren van een ervaren kitesurfer.
Lebowski

Antwoord #1 Augustus 19, 2006, 05:21:41
edit2Rapporteer  
in de volksmond noemen we dat ook wel: les nemen

er zijn diverse scholen waar je hiervoor kan aankloppen.
Ebu

Geen avatar

Antwoord #2 Augustus 19, 2006, 06:14:40
edit2Rapporteer  
Ik heb al les genomen, zoals ik vermeld had
Fly like hell

Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #3 Augustus 19, 2006, 06:22:52
edit2Rapporteer  
Ebu slim om om hulp te vragen ondanks dat je al les hebt gehad. Ikzelf leer veel door deze site te lezen en instructiefilms te kijken. Met drie keer lessen (zoals ik heb gedaan) ben je er nog niet. Zeker op het autostrand zijn behoorlijk veel behulpzame mensen maar realiseer je dat het een plek is waar vooral onervaren mensen rondlopen die je het wel even willen vertellen. Mijn ervaring is, wandel gewoon even na je "oude" leraar(die het waarschijnlijk leuk vindt je weer te zien) en vraag hem tips te geven. Harry Vogelezang was laatst zelfs bereid een hele groep van beginners te helpen zonder hier iets voor te rekenen (helaas er was geen wind). succes.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.