|
djb
|
hey hij werkt niet de link
|
|
|
Angela KA
|
Zoals verwacht wordt het nu iets stiller op de fora omtrent Kite Aware.. (sealedlips_kitesmiley) Het idee bestaat nu 1 week en het is ongeloofelijk hoeveel (meest) positieve reacties ik ontvangen heb!! Op dit moment wordt er heel hard gewerkt om het project armen en benen te geven. Stilte in dit geval betekent absoluut niet dat het aan het doodbloeden is, maar hou er rekening mee dat het 'stilte voor de storm is'... Blijf vrienden en medekiters informeren over Kite Aware. Niet iedereen is zo actief op de fora als jullie PS. De link werkt inderdaad nóg niet.. maarre.. wat niet is, kan nog komen...
|
|
|
KiteDemon
|
Uiteindelijk zal het nut van dit initiatief zich op de stranden afspelen. Het voorlopige streven is om te voorkomen dat de huidige situatie van kwaad tot erger wordt. Er zal zeker in de toekomst iets gedaan moeten worden om de oorzaak ook struktureel bij de bron aan te pakken. Kitescholen spelen hierbij ook een belangerijke rol. De overbevolking is een ander probleem waarbij de gemeentes een uitkomst bij zouden kunnen bieden.
Angela, neem ff contact op met Maarten Huisman. Hij is de man die altijd al heeft gevochten om de sport veilig toegankelijk te maken hier in NL. Check je mail.
Fer
|
|
|
Angela KA
|
Het toeval wil dat er al contacten zijn geweest met Maarten. In het komende nummer van Access komt zélfs al een persbericht!! Kite Aware
|
|
|
Angela KA
|
GOED NIEUWS!! We zitten in de lucht!! Kijk op www.kiteaware.nlZoals je ziet is er nog geen logo gebruikt. Dit is met opzet. Op korte termijn komen alle ingezonden logos op de website en dan kunnen leden stemmen op welk logo we gaan gebruiken! Kiters voor Kiters, DOOR kiters
|
|
|
KiteDemon
|
Binnen no time een dergelijk initiatief gestalte geven......respect girl Wat een stroomversnelling zeg!! .....en nu nog wind.....
|
|
|
wouterb
|
zou het gebrek aan wind de stroomversnelling niet hebben veroorzaakt? Neemt niet weg dat er hier spijkers met koppen geslagen worden zoals gezegt: Respect!
|
|
|
|
roelvdgun
|
super goed gedaan! ben benieuwt naar de hele site, en natuurlijk het eindresultaat!
|
|
|
Appie uit Ameland
|
mooi initiatief kiters die op kiters letten . maar pas op voor de valkuilen dat niet iedereen zijn eigen regeltjes gaat verzinnen! (huilen_kitesmiley) ik weet dat het NKV al vaak genoeg met gemeentes en rijkswaterstaat om tafel heeft gezeten mischien kun je ondere hun auspicien werken gaan dan heb je in 1 keer heel veel feedback achter je staan en mensen die al bekend zijn bij de ambtenaren. : het is altijd al zo is geweest dat kiters elkaar aanspreken op dingen die ze goed of fout doen tenminste op mijn spot maar ja daar varen niet zoveel kiters maar mooi initiatief strak logo loard of the boards (hangloose_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Stanley
|
Kleine suggestie voor de bij tekst kunnen we dit niet veranderen in Keep the sport save.
Het gaat er uiteindelijk om dat alle kiters veilig bezig zijn en niet op enkele spots.
|
|
|
Angela KA
|
@Stanley: helemaal met je eens! Een soortgelijke discussie is op dit moment gaande op het 'andere' forum..
Keep our spo(r)t safe => wél met een "f" ... ;-)
|
|
|
Psychotic
|
Als we dan toch met slogans bezig zijn : Prevent a kitemare, Kite Aware!
|
|
|
globe @ friend
Gast
|
of:
Everyone beware, i didn't listen to Kiteaware
|
|
|
Angela KA
|
Ignore us if you dare, We are from Kite Aware
|
|
|
Angela KA
|
Who do you think you are, Ignoring Kite Aware!
|
|
|
Frits
|
Niet uitdagen hè? "Kite Aware - For Freedom & Safety."
|
|
|
wouterb
|
Niet uitdagen hè? "Kite Aware - For Freedom & Safety." Voor kitesr onder elkaar zal ie niet werken, maar naar boven toe (lees: ambtenaren en aanverwante types).....
|
|
|
Angela KA
|
Show you care, support Kite Aware
|
|
|
dapinda
Geen avatar
|
@Stanley: helemaal met je eens! Een soortgelijke discussie is op dit moment gaande op het 'andere' forum..
Keep our spo(r)t safe => wél met een "f" ... ;-)
Misschien zoiets op de lycra (wat voor kleur worden ze? 't is maar een suggestie...)
|
|
|
globe
|
hi, I'm from kiteAware, do you like my hair?
|
|
|
|
Angela KA
|
Ik vind rood tóch een mooie kleur!! Weten jullie of er veel wordt lesgegeven in rode lycras??? Het logo vind ik ook 1 van de mooiste, alhoewel ik het gele vierkante logo van een paar paginas terug ook erg gaaf vind... Ben benieuwd wat het gaat worden!!
|
|
|