FonezzzZz
|
wow fucked up :S knopen zijn echt niks, had er laatst ook bijna 1 intje in me lijn, hmm ik ben benieuwd hoe je zoiets er uit krijgt, ik heb namelijk geen flauw idee!
|
|
|
Yannick
|
Je kunt er rustig op timmeren met een hamertje. Daar kan de knoop wat losser door gaan zitten.
|
|
|
Passie
|
of een hele tijd op sabbelen.. en zachtjes knauwen. gaat best
|
|
|
|
|
Sjemmel
|
Dank jewel arnie jij bent beter in zoeken dan ik ... Ik ga lekker sabbelen vanavond merk ik haha. Bedankt allemaal en tot op het water
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
nie ze hard kauwen dan krijg je een zwakke plek in je lijn!
maar dat begreep je natuurlijk al >.>
|
|
|
Arnie26736
|
Dank jewel arnie jij bent beter in zoeken dan ik ... Ik ga lekker sabbelen vanavond merk ik haha. Bedankt allemaal en tot op het water Heb het zelf ook een x gehad
|
|
|
Spoon
|
hoop dat je lijnen dan niet meer afgeven haha
|
|
|
naish23
Geen avatar
|
Een knoop in je lijn kan de breeksterkte met 60% verminderen! Een lijn bestaat uit vezels, en als er een knoop in zit snijden die vezels elkaar door. omdat dit om microscopisch niveau gebeurt zie je er niet veel van als je knoop eruit krijgt, maar hij is dan weldegelijk zwaar beschadigd. Nieuwe kopen dus, lijnbreuk is een van de meest gevaarlijke situaties!
|
|
|
robin..
|
is die er al uit
|
|
|
DENNS
|
heb ok een knop in lijn gehad gewoon in je mond stoppen en beetje kauwen
|
|
|
|
Sjemmel
|
Hij is er uit!!!!
|
|
|
|
Jurrien
|
knoopje er uitsnijden en dan de lijnen weer aanelkaar knopen werkt perfect ik heb ook een knoopje in men lijnen zitten maar die zit er al 5/6 maand in ofzo? miss wel langer
|
|
|
Tjok
Gast
|
even door de mosterd halen ofzo en dan op plassen
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
als je m door de mosterd haalt en er dan op plast vergeet dan niet om vooraf en ook achteraf even een seconde of 30 te kouwen.
vooraf om de lijnen was losser te maken zodat de sappen er beter in mengen en achteraf gewoon voor de lekkere smaak
|
|
|
Henning
|
ik heb ook een knoopje in men lijnen zitten maar die zit er al 5/6 maand in ofzo? miss wel langer Vergete niet dat door een knoop in je lijnen, je lijnen zeer veel aan sterkte kwijtraken...
|
|
|
robin..
|
vind mostert vies
|
|
|
Sjemmel
|
Jongens jongens hij is er al uit. Alleen sabbelen werkte natuurlijk niet, vanzelfsprekend dat ie ook door de mosterd en urine is gehaald anders krijg je zo'n knoop natuurlijk nooit los.
|
|
|
|
sabbelen jullie zo graag? gewoon met de hamer erop slaan!
niet aan je vriendin door vertellen.....
|
|
|