|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik had gewoon moeten gaan zo te zien, maar dat is niet anders. Aanstaande maandag of dinsdag kan ik de schade ruim in halen.
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
spullen in de auto en nog maar een keer naar mirns, wind is niet maximaal maar het zonnetje wel... zal een hoop goed maken
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
spullen in de auto en nog maar een keer naar mirns, wind is niet maximaal maar het zonnetje wel... zal een hoop goed maken Veel plezier, ik sla toch over. Ik moet minstens 1.5 uur rijden en ik moet nog mijn radio in mijn nieuwe auto bouwen.
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
doe je koptelefoon op en doe je die radio erin als er ijs ligt wel beetje plannen he
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Kan iemand effe melden wat de echte actuele wind op Mirns is? En dan bedoel ik niet de 10 minuten waarnemingen van Stavoren. Sta te popelen om te gaan maar heb er weinig vertrouwen in. Thuis bewegen de blaadjes aan de bomen niet eens.
|
|
|
der Torch
|
mirns is drama... ben er geweest en kiten was niet aan de orde helaas
|
|
|
PieNO
|
mirns is drama... ben er geweest en kiten was niet aan de orde helaas
Dank je der Torch. Zou eigenlijk een verplichting moeten worden op dit topic. Ben je op Mirns post even de actuele situatie op dat moment. Scheelt heel veel mensen een doelloze rit of dat ze juist wel gaan omdat er meer wind is dan voorspeld.
|
|
|
[Pepper]
|
Paar foto'tjes van vandaag , je bent weer in beeld Vinnie Zie ik het nu verkeerd of was er echt een kitesurf-excusie door het natuurgebied?
|
|
|
|
[Pepper]
|
Ik tel er toch zo een stuk of 15.......
|
|
|
der Torch
|
jup maar de voorspelling was dat het vanaf het moment dat het licht zou zijn een lekkere 18 knopen zou staan, nou die waren er tot en met 10 uur nog steeds niet. De eerste kiter die het water op ging liep te alleen maar te kloten. Wind is vandaag niet boven de 14 knopen uitgekomen. Dus in mijn ogen nog steeds een drama om te kiten
edit: aheuhmmm... snap nu je foto, die was van gister en niet vandaag :-)
|
|
|
Richard85
Geen avatar
|
vraagje is er bij mirns ook een cafe of iets dergelijks waar je binnen kunt zitten en zeg een boek lezen? Misschien dat ik dan mijn vriendin mee krijg
|
|
|
[Pepper]
|
vraagje is er bij mirns ook een cafe of iets dergelijks waar je binnen kunt zitten en zeg een boek lezen? Misschien dat ik dan mijn vriendin mee krijg Yep, met uitzicht op de kitespot: http://www.mirnserklif.nl/
|
|
|
|
Marko
|
Ja ik kom ook marc!! Ik hoop er ook rond die tijd te zijn tussen 11 / 12. Moet eerst de auto wassen haha
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Ik probeer ook heel erg op tijd vrij te zijn van het werk, moet opzich wel lukken om op tijd vrij te zijn. Dus hoop rond 12 uur aanwezig te kunnen zijn
|
|
|
|
|
PieNO
|
Als ik vanmiddag die verplichting op het werk kan verzetten ben ik om half 2 aanwezig.
EDIT 11:15
Heb de onzin kunnen verzetten dus half 2 aanwezig.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Licht er aan welke mensen Snap ik. Maar ik rij rond half 10 hier weg. Tot straks mensen.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Word voor mij toch een avondsessie, kan niet eerder vrij krijgen
|
|
|
Wart
|
Twijfel, twijfel...heb ik vandaag als medium beginner met een 10m iets op Mirns te zoeken?
|
|
|