Tim_GTS5
|
Was zeker weer een top daggie vandaag van 11:30 tot 17:00 lekker kunnen varen, ondertussen maar weer een paar keer pompen ach zo kom ik ook weer aan me pauzes anders blijf ik maar doorvaren J0han gaat het al weer beter met de pols moet ie in het ''loop''gips Hopelijk weer beter voor Texel trip. Iemand die de fotograaf kent die op de kant stond , zijn wel wat leuke foto's gemaakt volgens mij hoop dat ze hier terecht komen
|
|
|
@LaurenS
|
En deze is voor manrot
|
|
|
360
|
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
En het hele weekend, als het kan ook nog ff uit een goede richting
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo hallo mis ik iets ? vrijdag wind ? slaat het in jullie bolletje ?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik zie het ook niet voor vrijdag ...maar voor zondag zie ik OOST 4/5 bf ... Ik weet dat is nog ver weg ....maar hoop doet leven . Zijn er vandaag (maandag) nog mensen wezen kiten ,het leek goed te waaien..
|
|
|
@LaurenS
|
Dacht ik ook te zien/voelen maar het leek nergens op. Hooguit 7m/'s
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Dit weekend Sticked op Wijk als het tegenzit Oostenwind, das dan weer lekker................................. .....rustig Maar een beetje hopen dat de wind wordt opgespaart voor Texel.
|
|
|
Nazar
|
hahaah lol........heb vandaag heel even @schellinkhout gevaren. Het was wel Gezelllllig.
|
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Ja balen he naish-kiter, is het keer om de hoek!!!!
Heb wel zin in een kitefeesie....
Hopen dat het allemaal nog goed komt. Weet iemand of het anders verplaatst wordt????
|
|
|
|
Michael van der Hoek
|
ziet er allemaal niet zo goed uit voor sticked. ten eerste de richting maar de kracht is er ook nog niet echt Maar hoe komen jullie bij ZuidOost? KNMI geeft NoordOost op... Miss dat wij dan ook niet heen raken...
|
|
|
Pimp
|
Iedereen naar Sticked dan is het rustig varen op Edam.
|
|
|
-Tony-
Geen avatar
|
Iemand nog gehoord van die fotograaf die Maandag op S'hout stond?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
hallo hallo mis ik iets ? vrijdag wind ? slaat het in jullie bolletje ? Je mist helemaal niks hoor Beun. Ik zit gewoon een beetje slap te ouwehoeren. We kunnen toch het water niet op, dus dan maar raar lullen.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Iemand nog gehoord van die fotograaf die Maandag op S'hout stond?
Wacht er ook een beetje op ja, denk alleen niet dat we ze hier zullen terug zien. Misschien wordt het zondag nog wat, heb weer een adrenaline dosis nodig
|
|
|
|
-Tony-
Geen avatar
|
Gaan er nog mensen naar Andijk? Zou iets van 15-18 moeten staan vandaag.
|
|
|
Michael van der Hoek
|
staat inderdaad een mooi windje, helaas kan ik niet Werk werk werk.. gelukkig vanaf 20 april 16 dagen curacao
|
|
|
@LaurenS
|
Bereidt je dan maar voor dat er geen wind staat in Curacao. Je bent namelijk niet aan het werk
|
|
|
Michael van der Hoek
|
hahaha jah dankje laurens Ik zit de afgelopen dagen al een beetje het weer te volgen op curacao en het is OF 15 a 16kn OF 19 a 21... Allebei prima dus Eigen kites gaan mee (9 en 12m) dus moet helemaal goedkomen. En anders gewoon lekker chillen in de zon
|
|
|