TBK
|
Vrees niet Franco , het wordt aanstaande zaterdag en zondag gewoon Oost 4-5 BFT !
|
|
|
@LaurenS
|
Vrees niet Franco , het wordt aanstaande zaterdag en zondag gewoon Oost 4-5 BFT ! Dat wordt dus weer knallen,NOT
|
|
|
Tim_GTS5
|
Heb wel een beetje hoop, oostenwind wil meestal wel wat aantrekken s'middags.
|
|
|
Keut Local
|
Haha, wat een gezeur om een spot waar we misschien 5 keer per jaar komen! Alhoewel, misschien kan je er ook wel lekker kiten met Oostenwind!
|
|
|
TBK
|
Ik ben nu op Enhuizen, ca 18 knopen oost. Ik ga zo het water op !!
|
|
|
Giertje
|
Kom net van Edam. Top middag met de 12 meter 16 knopen
|
|
|
-Tony-
Geen avatar
|
4 uur gevaren op Enkhuizen, wat een topdag! Was ook leuk om de truukjes van Jalou te zien.
|
|
|
franco
|
morge even naar de stort en karwei, maar daar na ook ik van de partij. oost mmmmm in me achter tuin.
|
|
|
Tim_GTS5
|
4 uur gevaren op Enkhuizen, wat een topdag! Was ook leuk om de truukjes van Jalou te zien.
Jalou Langeree ??!!
|
|
|
Idefixe
|
als ik zo het Duitse forum lees komt morgen half Duitsland naar Enkhuizen.........
|
|
|
Tim_GTS5
|
Dan zoek ik het een tikkeltje hogerop Tom , Bedankt en nu maar hopen dat er geen gekke dingen gebeuren daar
|
|
|
Gehaktdag
|
Staat er morgen wind dan? zie hier een magere 10kpn
|
|
|
-Tony-
Geen avatar
|
Jalou Langeree ??!! Ja!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgen (zaterdag ) ziet er toch redelijk uit ...als het waait ga ik naar Edam .. Ger en Tom zijn jullie er ook weer ...
|
|
|
Giertje
|
Natuurlijk Frank, Alleen jij laat het nog wel eens afweten als het waait. Ik denk om een uur of twee. Wat een topdag vandaag.
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen met een zonnetje erbij! Altijd fijn
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wordt heerlijk rustig dus op medemblik
|
|
|
|
@LaurenS
|
Dan gaan wij naar Medemblik
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Ik ga ook naar die vervelende vlak water spot, moet maar.... Hoe laat zijn jullie daar?
|
|
|
Vloot
|
Ik ben om 11:30 op Medemblik
|
|
|
-Tony-
Geen avatar
|
Er staat echt nog te weinig wind, pas als er bij Vliegerweer->Mirns 13-20 knopen staat kan je een beetje varen.
|
|
|
|