FlyingHigh
|
Ach ja, daar hebben we allemaal wel eens last van. Jammerrrrrrr Gaat er morgen nog iemand?? Zelfde omstandigheden als vandaag
|
|
|
FlyingHigh
|
Ach ja, daar hebben we allemaal wel eens last van. Jammerrrrrrr Gaat er morgen nog iemand?? Zelfde omstandigheden als vandaag Laat maar, die muts van het weer van rtl4 kwam ermee, dat het nog iets meer dan vandaag zou waaien. Alle sites zeggen wat anders
|
|
|
-Tony-
Geen avatar
|
Weet iemand toevallig waar je in Noord Holland goed een kite kan laten repareren? (In de buurt van Hoorn). Thx.
|
|
|
Retard
|
Schellinkhout ... bij daphne @ schellinkhout .
Email: Daphne(AAPESTAART)zuidwest7.nl
Telefoon: nul6 - 294 14 437 of nul6 - 202 47 149
zuidwest7 zuiderdijk 60A 1697 KL Schellinkhout
|
|
|
Nazar
|
Schellinkhout ... bij daphne @ schellinkhout .
Email: Daphne(AAPESTAART)zuidwest7.nl
Telefoon: nul6 - 294 14 437 of nul6 - 202 47 149
zuidwest7 zuiderdijk 60A 1697 KL Schellinkhout
HAHAHAH geen richard meer? hahahha Retard past wel beter bij je
|
|
|
FlyingHigh
|
Woensdag nog iemand naar muiderberg? 18/19 knopen met 24/27 in vlagen. Moet goed te doen zijn volgens mij. Of Enkhuizen, dat ziet er beter uit. 21/23 knopen met vlagen tot 29.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Woensdag nog iemand naar muiderberg? 18/19 knopen met 24/27 in vlagen. Moet goed te doen zijn volgens mij. Of Enkhuizen, dat ziet er beter uit. 21/23 knopen met vlagen tot 29. Heet jij koos werkloos ?
|
|
|
@LaurenS
|
Sommige mensen werken in continue diensten Tim, ben je gewoon vaker vrij , ook overdag...
|
|
|
FlyingHigh
|
Heet jij koos werkloos ? [/quote] Dat heet 5 weken vakantie Oja en vliegen geeft een hoop vrije tijd
|
|
|
|
mocem
|
gaan er nog mensen woensdag naar edam? de wind schiet er goed uit alleen de kou word wat minder.
|
|
|
Pimp
|
Dat verhaal kennen we nou wel: waar jij komt is geen wind. Vooral uit jouw buurt blijven luidt het devies!
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Sommige mensen werken in continue diensten Tim, ben je gewoon vaker vrij , ook overdag... Ik werk ook in "continue diensten" alleen dan overdag....balen als ik elke dag weer zo'n bericht lees dat iemand op een doordeweekse dag aan het kiten is !!! Ach we mogen niet klagen dat het niet vriest en er geen ijs ligt toch
|
|
|
Haring High Richardt
|
Dat verhaal kennen we nou wel: waar jij komt is geen wind. Vooral uit jouw buurt blijven luidt het devies! En Zo Is Dat !!! en niet aaaaars !!!!
|
|
|
|
Idefixe
|
morgen noordwest dus ik probeer eerst ff hier thuis en als dat niks is dan ( indien wind) naar Wijk
|
|
|
Haring High Richardt
|
morgen noordwest dus ik probeer eerst ff hier thuis en als dat niks is dan ( indien wind) naar Wijk
Wijk met NW waarom geen Ijmuiden ???
|
|
|
Idefixe
|
met noordwest vind ik het heerlijk om @ Wijk tussen de bunker en de pier heen en weer te raggen. Helemaal met opkomend water krijg je dan van die mooie vlakke stukken. In de zomer / het seizoen, niet te doen vanwege de drukte voor in de branding maar buiten het "seizoen" een optimale speeltuin. ( + gratis parkeren)
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wijk met NW waarom geen Ijmuiden ??? Sie müssen zahlen für die dikke pad !
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
met noordwest vind ik het heerlijk om @ Wijk tussen de bunker en de pier heen en weer te raggen . Dan moet er veel west in zitten oftewel helemaal west dan krijg je dit effect. Hoe laat ga je heen ?? Ben morgen de hele dag vrij maar ik heb er weinig vertrouwe in
|
|
|
Pimp
|
Krek, en net oars! Hoe laat ga je heen ?? Ben morgen de hele dag vrij maar ik heb er weinig vertrouwe in
De windsnelheid 10m. op 24 januari 2011, 23:00 uur is 8.2 m/s De windstoot op 24 januari 2011, 23:00 uur is 10.3 m/s Waarom ga je nu niet, het waait lekker. Heb je ook geen probleem met parkeren.
|
|
|
Idefixe
|
Hoe laat ga je heen ?? Ben morgen de hele dag vrij maar ik heb er weinig vertrouwe in
eerst ff de wind afwachten morgen ..............
|
|
|