@LaurenS
|
, woensdag dan maar Heb geen 5 metertje ,ga wel kijken op Z'voort....ook leuk Nu ff naar Wijk
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
, woensdag dan maar Heb geen 5 metertje ,ga wel kijken op Z'voort....ook leuk Nu ff naar Wijk Eerst werken, in de avond gewoon 9m weer.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Morge ook maar even kijke bij de kraks, hoe laat begint het in Zandvoort ?
|
|
|
|
Frank82
|
10 uur volgens facebook
|
|
|
ditispablo
|
Avondsessie maakte een hoop goed 4 man op het water en 30 knopies.iemand nog een ozone bar kwijt ik heb hem
Hi Man, ik kom er nu achter dat ik m zondag ca 19h kwijt ben geraakt/verloren uit tas; grote bar, ik kan hem omschrijven. Pablo 0630382479
|
|
|
onderaqua
|
tussen 10 en 1600 richard.
|
|
|
Giertje
|
Wat een Top dag weer op schell goed kunnen varen met de 9. Waar waren de vaste badgasten? zeker krachten aan het sparen voor morgen!
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik heb via livestream zitten kijken ..het zag er mooi uit..wat lefgasten. Maar morgenochtend ziet er ook nog goed uit ...ik probeer morgenochtend om 10.00 uur op Schellie te zijn. Nog meer mensen .?
|
|
|
Giertje
|
We gaan het zien Zwafra. Ik was altijd in de veronderstelling dat jij het zo druk had op je werk.
|
|
|
Frank82
|
Jammer dat het in de avond zo snel minder werd, underpowered met de 9 helaas...
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
We gaan het zien Zwafra. Ik was altijd in de veronderstelling dat jij het zo druk had op je werk. Ik sla vandaag maar over ...waait nu nog niet echt lekker en er komt veel regen aan...
|
|
|
Giertje
|
Wat een knudde dag ik was op schell maar ik ben weer naar huis gegaan. Regen wind aan en uit! een ramp.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Regen wind aan en uit! een ramp Is je buien radar kapot? geen contributie betaalt? Of is bril aan vervanging toe ?
|
|
|
Giertje
|
Ja meneer Richard dat komt omdat ik altijd naar u luister en van u is de uitspraak:"beter een keer voor jan met de korte achternaam rijden dan een kite sessie gemist".
|
|
|
Haring High Richardt
|
beter een keer voor jan met de korte achternaam rijden dan een kite sessie gemist". En zo is dat !
|
|
|
Haring High Richardt
|
Te kort windt om te kiten, Duss Kite Buggyn met Coos Zok. Sommige beelden zijn schokkendt !! Dit is een haring produktie U bent dus gewaarschuwd !
http://vimeo.com/234627770
Vanmiddag op Wijk amper wind, zonnetje, 12 meter Waroo uit de vorige eeuw en gaan met die banaan
|
|
|
bredo
|
Leuk Haring!
vanavond nog een lekkere sessie gemaakt op castricum. Met de 13 meter waroo...ging als een malle!!!
|
|
|
Giertje
|
Dat ziet er weer goed uit ouwe. Het valt me op dat jij en coos slok al in jullie droogpak kiten.
|
|
|
|
|
|