|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het lijkt weer eens te gaan waaien ...nog mensen naar schellinkhout voor een ochtendsessie. Ben er om een uurtje of 10.00 See you..
|
|
|
|
Tony-G
|
Ik ben er ook om een uur of 11.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Weste wind, dussss zee en Petten, ga zo heen, nog meer badt Gastuh ?
|
|
|
Langbeest
|
Sorry kan niet...moet mijn surfbussie ophalen
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ben benieuwd naar je surfbussie Erwin, waar gaat de eerste dopings reis naar toe ? Hij was weer lekkel op het altijd mooie Petten met de 9 meter vanmorgen, wel erg druk in je eentje
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Schellinkhout was vanmorgen ook weer lekker...lekker rustig met een westenwind die ook nog wat toenam. Helaas geen WOO meting want ik kreeg een bericht dat ik hem moest updaten en daarbij is mijn sessie gewist.
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Helaas is mijn vader gisternacht op 75 jarige leeftijd overleden. Vanaf 1984 waren we samen bijna dagelijks op het water te vinden om samen te windsurfen.R.I.P my friend
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
In mijn windsurf tijd sprak ik je vader regelmatig in het kommetje waar nu kite feel les geeft. Sterkte Henk
|
|
|
|
|
bredo
|
Later op de dag een enkhuizen sessie als de wind meezit.
Helaas ziet die niet erg mee henk...Morgen ook alweer bijgesteld..Maar ja voor mij maak het niet uit.. ga twee weken naar zuid italie! daar heb ik nog nooit een kiter gezien overigens!!
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Beter toch dan hoef je kite ook niet mee scheelt weer een hoop onrust. Maar ik verwacht toch wel wat wind hoor
|
|
|
|
Tony-G
|
Sterkte Henk.
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Moet eerst naar Zwolle, de spullen maar meenemen en in de middag over de dijk naar Schellinkhout rijden..
|
|
|
|