|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Absoluut!
Maar zorg wel dat je goed jezelf kunt redden alsook je kite goed kunnen herstarten. Het meer is altijd erg vlagerig en gemiddeld 20m diep met putten van 40m. Strekdammen van stenen om het gehele meer met daarin 5m brede openingen.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
he Mriek das goed nieuws, eindelijk weer onder de mensen @ H2H Mwaah, leuke bijkomstigheid maar niet echt belangrijk... Wat??? Niet echt belangrijk??? Gaat het wel helemaal goed met je? Wat is er met je gebeurd? Je zit hier wel op een kite forum hè!
|
|
|
JO'Neill
|
Mau en ik rijden zo naar vrouwenpolder... Nog meer??
|
|
|
DENNS
|
Waarsch komen jeroen en ik ook naar vrouwepolder
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
weet niet of ik dat ben Michiel? zie nergens een datum staan. want nu heb ik namelijk een blauwe, vroegah had ik wel een gele.
|
|
|
R.B.
|
ik ben om 1800 bij omeer wie komen er nu nog meer allemaal?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
weet niet of ik dat ben Michiel? zie nergens een datum staan. want nu heb ik namelijk een blauwe, vroegah had ik wel een gele. Whahaha, nu je het zegt ja. Komt dat je dat ding ooit nooooooit meer hebt gevaren de afgelopen maanden (ok, afgelopen maandag dan)
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
@Michiel: Dat was ik met de 7m² gele waroo!
Ben vandaag bij het oostvoornse meer geweest echt enorm vlagerig, zou het niet aanraden om te gaan!
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hij stond in de screenie op 991 en nu op 992 toch?
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
dat heb jij net gedaan maar dat staat hij al vanaf de nieuwe site actief is Correctie nu werkt het weer.
|
|
|
thomasr
|
ik rij nu naar oostvoorne, kan dat ?
pietsje aflandig kan toch wel, het is bijna vloed nu, dan ga ik gewoon niet verder dan dat ik kan staan. wie nog meer oostvoorne?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Nee, Thomasr, gekkenwerk daar. Meer is de enige optie, en ook niet veilig.
Lees wat Robert postte hierboven
|
|
|
martijn
|
vandaag met een skateboard en matras gemountainboard. Best vet is dat zeg, en gaat rete hard. Maar wat doet het pijn zeg, al flikker je mn zo'n rotgang op het asfalt Maar ach, wat wil je he als je 4 dagen niet gekite hebt
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ik wil morgen en/of overmorgen weer rappido het water op!!
Wie gaat er nog meer en zoja waar...............Vrouwenpolder??? Gezien de verhalen hier lijkt het Omeer me niet zo'n succes........
Ik hoor of zie het wel.....
|
|
|
Mriek
|
eeehh, wat moet ik me daarbij voorstellen Martijn?
|
|
|
martijn
|
haha, ik was samen met een kitemaatje naar een parkeerplaats (van asfalt) gegaan. Gewoon met een skateboard en een matras vliegertje. Heb je bijna geen weerstand dus je gaat al snel rete hard. Zeker met die wind die er stond. Alleen was het de eerste keer, dus ging ik gelijk ontzettend hard op mn muil. Als je het door hebt is het wel leuk om te doen, zeker als je niet kan kiten
|
|
|
Mriek
|
Okeeeeee... ik zag je al zittend op een matras bovenop een skateboard van een helling afgaan...
|
|
|
thomasr
|
hahaa mriek +1 !! ik ben net terug van n lekkere avondsessie opt oostvoornse meer, (toch maar niet naar playa ) was mn eerste keer daar, en voor oostenwind vind ik het opzich wel een prima optie.. vlagerig was het wel, maar toch leuk gevaren en gepussyloopt!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Okeeeeee... ik zag je al zittend op een matras bovenop een skateboard van een helling afgaan... gehehe beter dan "ik zag je al liggend op een matras een sigaretje aansteken", roken is namelijk heel ongezond!
|
|
|
richard
|
gaat er nog iemand morgen ? Volgens guru pro lijkt de wind iets constanter dan vandaag. Ik wil proberen er een middagsessie van te maken
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik ga proberen donderdag middag te gaan, als de wind nog steeds oost zit ga ik kijken op de vrouwenpolder
|
|
|