Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ik gok op later in de week, aangezien avondsessies nu steeds moeilijker worden..
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Gistere nog lekker geSupd met dat mooie weer, was wel effe lache maar het water was echt spiegel glad dus ook niet echt spannend. Van mij mag het wel weer eens gaan waaien...
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
Michiel, Sebas, wanneer gaan jullie hakken en zagen? :-)
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik ga vanmiddag ook wel een gokje wagen, dit is een mooi begin van een dikke week!! Ik kan niet wachten. Dus ik ga rond 3u maar even op de playa kijken ofzo!
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Hallo, ik zal me eerst ff voorstellen. Naam: Ronald Leeftijd: 26 jaar Woonplaats: Rotterdam (Zuid) Vervoer: Ja Ik ben dit jaar begonnen met les op Grevelingendam, daarna ben ik een paar maanden naar het buitenland geweest en heb ik een aantal keer op Curaçao kunnen kiten. De waterstart begon een beetje te komen en heb ook al een aantal metertjes kunnen varen maar ik ben dus een beginner. Nu net weer thuis en ik wil deze week gaan kiten (bijna heel de week vrij) alleen ben ik dus nog nooit op een spot in NL geweest. Nou leek mij dinsdag een mooie dag om naar Brouwersdam te gaan en woensdag naar Oostvoorne of heeft iemand een beter idee? En zou het zin hebben om vandaag aan het eind van de middag naar Oostvoorne te gaan om te oefenen met een North Rebel 11m? Is het startgebied bij Oostvoorne gelijk aan het begin van het strand of moet je eerst nog iets verder lopen (is er dan nog een herkenningspunt?)? Alvast bedankt voor jullie antwoorden
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Welkom RonaldFX Alles over de spots kun je hier terugvinden: http://www.kitehigh.nl/spotsDaar zullen al je vragen al beantwoord door worden. Vanmiddag moet kunnen met een 11m gezien de voorspellingen, maar altijd opletten dat het niet te hard waait. En durf te vragen bij twijfel aan een gevorderde kiter (soms moet je die zoeken op Oostvoorne Heren en dames, vandaag heb ik geen vervoer. Morgen hopelijk wel (APK + grote beurt vandaag... )
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ik zit te twijfelen of ik vandaag ga. Vind het pas bij 15 knopen leuk worden en dat wordt het net niet. Bij minder knopen krijg ik mijn kite niet altijd lekker uit het water. Ook baal ik altijd als ik een flink stuk moet rijden en er is dan te weinig wind
@ Ronald. Bij Oostvoorne moet je een flink eind lopen. Maar het kan niet missen. Er is maar 1 pad
|
|
|
Snackyman
|
Toch aardig van Helga dat ze dit weer aan ons gaat geven. Ziet er toch aardig uit deze week maar moeten jullie niet werken ofzo dat jullie vandaag allemaal met deze nog wat matige wind gaan varen....
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Tot nu toe heb ik een rustige week zodat ik iedere dag kan varen als ik wil. Maar ik kan ook ieder moment worden gebeld en dan is het over met de pret en moet ik flink aan de bak. Ik wil dus iedere kans benutten die er voorbij komt voordat het over is met de pret en ik aan de weekenden vast zit
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Toch aardig van Helga dat ze dit weer aan ons gaat geven. Ziet er toch aardig uit deze week maar moeten jullie niet werken ofzo dat jullie vandaag allemaal met deze nog wat matige wind gaan varen....
Ik heb Helga, ook voor jullie, een en andere in het oor gefluisterd omdat ik deze week geniet van een week vakantie - en zie.... Graag gedaan trouwens........ Dus bikkels roept u maar - de laffe sessies van vandaag en morgen laat ik maar voor wat het is. Woensdag t/m vrijdag lekker knallen heel de dag.
|
|
|
DeStudent
Geen avatar
|
Is het startgebied bij Oostvoorne gelijk aan het begin van het strand of moet je eerst nog iets verder lopen (is er dan nog een herkenningspunt?)? Alvast bedankt voor jullie antwoorden Zou Oostvoorne nemen ipv Brouwersdam omdat je er kunt staan wat wel verrekte handig is als je minder dan 90% v/d tijd op je board staat Oostvoorne is richten op Hotel Marion, dan de weg volgen tot je de parkeerplaats raakt, dan het pad richting het strand volgen, zodra het strand breder wordt een beetje schuin aan richting het strand lopen. Je wil een aardige afstand weg blijven bij de palen die in het water staan dat is nml. vogelgebied en daar moet je uitblijven. Have fun
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Helaas morgen geen vervoer Dan maar hopen dat er donderdag een beetje wind staat...
|
|
|
Yoram
|
Kwam ie niet door APK?
Heeft een avondsessie nog nut, iemand die weet tot hoelaat het ongeveer vaarbaar is (qua licht)? Morgen kan ik alleen in de avond, vandaag twijfel ik teveel, vanaf woensdag vrij.
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
aka het kan net.. maar dan moet je wel om 17:00 op het strand staan.. wat erg moeilijk weer is met werk en shizzle..
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Is het startgebied bij Oostvoorne gelijk aan het begin van het strand of moet je eerst nog iets verder lopen (is er dan nog een herkenningspunt?)? Alvast bedankt voor jullie antwoorden Zou Oostvoorne nemen ipv Brouwersdam omdat je er kunt staan wat wel verrekte handig is als je minder dan 90% v/d tijd op je board staat Oostvoorne is richten op Hotel Marion, dan de weg volgen tot je de parkeerplaats raakt, dan het pad richting het strand volgen, zodra het strand breder wordt een beetje schuin aan richting het strand lopen. Je wil een aardige afstand weg blijven bij de palen die in het water staan dat is nml. vogelgebied en daar moet je uitblijven. Have fun Kijk, da's duidelijk. Zometeen even de spullen pakken en dan maar even een kijkje nemen, denk dat ik er rond 3u ben. Morgen dan ook maar Oostvoorne Als er nog iemand mee moet morgen dan hoor ik 't wel, ik ga morgen ergens in de ochtend tot een uurtje of 1.
|
|
|
Yoram
|
Ga vanaf woensdag wel de 8m uitlaten, avond word iets te krap. Kan op zn vroegst 1830hr @op het strand zijn.
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Ik ben morge denk ik van 14.30 tot 5 op playa. Ff low end sessie en dan hopelijk in het weekend nog 35 knopen hoop ik.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Kwam ie niet door APK? Dat zonder problemen, maar een of andere pakking lekt waardoor er koelvloeistof weglekt... En die is weer eens niet op voorraad....zucht Investeer liever in vliegers dan zo'n rotwagen. Maarja, om naar het water te komen heb je er toch een nodig En omdat ik nu eenmaal zoveel kilometers maak heb ik ook teveel eisen, anders kocht ik wel een Alto-tje
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
hoop niet je koppakking dan. zoveel pakkingen zitten er verder niet voor koelvloeistof, afgezien van diegene die aansluit op je blok.
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
9ms nog wel vandaag.. Misschien toch straks even een avondsessie?
|
|
|