Gewoon Don
Logs: 0 | 188 uur
|
Thanks! Ik ga de 2012 hybrid bestellen ! Als je het voor de low-end doet kun je beter de standaard versie bestellen (heb ik mij laten vertellen).
|
|
|
Spoon
|
Zaterdag ziet er idd iets minder uit maar nu staat er voor zondag meer wind. Maakt me niet welke dag het waait, als het maar waait.. ow crap, ik had nog niet eens gezien dat er kans is op zondag.. Let me know wanneer en waar je gaat? Ik kom die dag terug vanuit venlo maar moet denk ik wel rond 12:00 of 13:00 terug kunnen zijn in Schiedam.
|
|
|
d@ni
|
Kakzooi, afgelopen zaterdag op sluf mn 7m kite gecrasht, op t water geinvert, en toen de lijnen om de kite sloegen trokken de lijnen zo'n ventiel van het one pump systeem eraf...
Kite leeg.
Weet iemand van de Zeeko fans hoe en waar ik dit kan laten fixen??
|
|
|
alexander1965
Logs: 0 | 4 uur
|
Weet iemand of je met de wind van zaterdag redelijk uit de voeten kan op de Brouwersdam? Volgens verwachting zw richting en dat ia op het randje voor deze spot. En waar kan je dan het beste opstappen einde en begin van de dam of ergens halverwege? Wil rond 12 uur gaan kiten. En is anders Ouddorp de Vuurtoren een optie of gewoon Ouddorp? Dank alvast.
|
|
|
|
Nanou
Logs: 0 | 3 uur
|
Als morgen nog iemand een lift nodig heeft. Ik rij uit zoetermeer weg rond 8.00.
|
|
|
Spoon
|
Morgen 9 uur present
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Kakzooi, afgelopen zaterdag op sluf mn 7m kite gecrasht, op t water geinvert, en toen de lijnen om de kite sloegen trokken de lijnen zo'n ventiel van het one pump systeem eraf...
Kite leeg.
Weet iemand van de Zeeko fans hoe en waar ik dit kan laten fixen??
Wat is er precies kapot? Is het ventiel uit de bladder gescheurd? Of is alleen de slang met plastic kap kapot? In principe zijn alle onderdelen los te verkrijgen. @ Spoon: waar ga je heen? Ga denk ik zondag want morgenmiddag komen ze dan eindelijk de 12m afleveren!!!;
|
|
|
Spoon
|
Ik denk gewoon playa.
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Ben morgen om 08;30 op parkeerplaats van playa. Zondag ook nog lekker kiten nu mijn nest in
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
gaan we elkaar zien dude Ben morgen om 08;30 op parkeerplaats van playa. Zondag ook nog lekker kiten nu mijn nest in
|
|
|
|
|
Spoon
|
Hmm : /
Jammer.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ben aan het twijfelen wat te doen, ik zie tegenstellende dingen. Op WG en WF zeggen ze dat het morgen ochtend goed waait. Op Surfabc zegt dat het vanavond goed waait.
Ik kan namelijk niet allebij en ik weet niet wat ik zal doen... klote zooi.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Welke wind en dat noemt zich een weer expert Je kan nog beter een gelukskoekje kopen.
Het is half tot zwaar bewolkt en verspreid over het land vallen enkele buien. Vanmiddag is dit vooral landinwaarts het geval en dan is er met name in de kustgebieden aardig wat zon. De middagtemperatuur ligt rond 20 graden. De enigszins vlagerige wind is zuidwestelijk. matig tot vrij krachtig, 4-5 Bft en aan de kust krachtig, 6, in de avond soms hard 7 Bft.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Avondsessie in het zonnetje Marc? Anders wordt het morgen wel heel vroeg opstaan voor je. Ik overweeg begin avond naar Zeeland te gaan voor een sessie en daar te overnachten. Morgen toch ook nog ff meepakken.
|
|
|
|
Gewoon Don
Logs: 0 | 188 uur
|
Ik ben aan het twijfelen wat te doen, ik zie tegenstellende dingen. Op WG en WF zeggen ze dat het morgen ochtend goed waait. Op Surfabc zegt dat het vanavond goed waait.
Ik kan namelijk niet allebij en ik weet niet wat ik zal doen... klote zooi.
Windfinder geeft nu voor vanavond (zaterdag) ook meer wind aan dan eerder voorspeld.
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Hahah...Michiel met een 12....ben je ineens 10kg zwaarder ofzo.... Maar goed.....denk dat mijn volgende kite ook een 12 wordt....:-)
En verder... Zoveel wisselende berichten...wind trekt nu al meer aan dan WFSF.....dus dan kan vanavond zeker lekker worden...en anders morgen gewoon...
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Avondsessie in het zonnetje Marc? Anders wordt het morgen wel heel vroeg opstaan voor je. Ik overweeg begin avond naar Zeeland te gaan voor een sessie en daar te overnachten. Morgen toch ook nog ff meepakken.
Dat is ook zo, dan maar een avond sessie @ de Slufter.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Hahah...Michiel met een 12....ben je ineens 10kg zwaarder ofzo.... Maar goed.....denk dat mijn volgende kite ook een 12 wordt....:-)
Eerder 5kg lichter Ben beetje van de 10m lekkerste grootste maat afgevallen. Komt door afgelopen zomerseizoen: ruim 6x aan de waterkant gestaan waarbij met een 12m met goed low-end wel hoogte te houden was. Met skim erbij nette lichtweer combo. Daarbij heb ik dus een 9 en 7m
|
|
|