Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ook al ben ik bijna gestopt met kiten een jump kite met een beetje hangtime al tijd leuk.
Olten, dat meen je niet! Ok, je kunt minder kiten als vroegah, maar dat geldt voor velen uit de good old days Maar je gaat toch niet echt stoppen? Voor de Naish draft zijn er genoeg alternatieven trouwens! Heeft Best nog geen racekite annex high performance freerider?
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Zondag iemand ouddorp, vrouwenpolder. Er is weer een leuke swell op komst en wat wind, wel koud.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
O zit gewoon te vissen naar een complimentje. O gaat harder dan iedereen! Zelfs Evan
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
@MB racen ga ik niet maar voor die paar keer dat ik nog kan moet ik toch wel even(geleende kite) zweven.
@Ed complimentje is niet nodig, die mini's en pubers van tegenwoordig doen pas zieke dingen. Hard en hoog doen we allemaal toch, het is voor ons niet hard en hoog meer en voor mensen die nog niet zolang kiten wel.
Beetje freeride met zo nu en dan een lekkere verre zweefsprong is voor mij genoeg.
Mlijft toch altijd leuk om de reactie van bekenden te horen over de nieuwe kites, mede door dat je de kitestyle van de meeste bekenden kent. En een beter beeld\indruk krijg van een kite
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zondag iemand ouddorp, vrouwenpolder. Er is weer een leuke swell op komst en wat wind, wel koud.
Ik heb ook echt weer zin, maar het wordt echt heel erg koud! Onverantwoordelijk koud. Vaseline op je gezicht koud
|
|
|
nick1212
|
Ik heb ook echt weer zin, maar het wordt echt heel erg koud! Onverantwoordelijk koud. Vaseline op je gezicht koud ik weet het, ik weet het . Ik ga het niet kunnen laten denk, even een flitssessie. Uurtje of 2 knallen en dan snel achter in de auto om om te kleden en daarna lekker ingepakt kite inpakken en dergelijke. Moet lukken denk ik dan , wel liefst niet alleen
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Mij krijg je in ieder geval niet zo gek om in de sneeuw te gaan kiten op zee.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ik heb ook echt weer zin, maar het wordt echt heel erg koud! Onverantwoordelijk koud. Vaseline op je gezicht koud ik weet het, ik weet het . Ik ga het niet kunnen laten denk, even een flitssessie. Uurtje of 2 knallen en dan snel achter in de auto om om te kleden en daarna lekker ingepakt kite inpakken en dergelijke. Moet lukken denk ik dan , wel liefst niet alleen volgens mij ben jij echt toe aan professionele hulp ...... zwaar verslaafd .........
|
|
|
geloof68
|
Na Rik de Saedeleer waren we toe aan een bijzondere Belg en nu hebben we Nick;)!
|
|
|
nick1212
|
Dit jaar nog maar 3 keer kunnen kiten en dit allemaal op 1 week tijd. Het doet wat, die verplichte winterstop van vriesweer en bikma geen wind.
|
|
|
CCaptain
|
Hi Nick,
Ik twijfel nog... Waar ben je van plan heen te gaan?
|
|
|
nick1212
|
Dacht zelf aan ouddorp of vrouwenpolder. Maakt me niet zoveel uit waar. Dacht rond de middag aan het strand te zijn.
|
|
|
CCaptain
|
Heb ook wel zin om ff te varen. Zat aan de Bdam te denken, maar Ouddorp is misschien beter. Kan er tegen 12 uur zijn...
|
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Dacht zelf aan ouddorp of vrouwenpolder. Maakt me niet zoveel uit waar. Dacht rond de middag aan het strand te zijn.
Kijk eens goed naar zijn foto!! Die gast is een gevaar op het water man en een klein tippie van mij, als je om 12u wilt afspreken geef dan 11u door, grote kans dat hij er om 12.15 is ....... Ik val ook onder de cat 'ff te gek dit met deze temp'
|
|
|
CCaptain
|
Jij gaat voetballen John..... Dat lijkt me echt heerlijk morgen Misschien je droogpakkie aan doen.... Ik te laat? Jij bent gewoon altijd te vroeg.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Jij gaat voetballen John..... Dat lijkt me echt heerlijk morgen Misschien je droogpakkie aan doen.... Ik te laat? Jij bent gewoon altijd te vroeg. 3e helft Pi-air
|
|
|
CCaptain
|
Alleen de 3e zeker Ozjhonnie?
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Olten stopt nooit. Altijd van die verhalen van een beetje cruisen, maar ondertussen gewoon big air baas spelen ;-)
Dit jaar ook nog maar 1x geweest. Maar nu het weer gewoon onder 0 is, blijf ik nog wel even wachten.
|
|
|
nick1212
|
Ach even in de poel op c-side, moet lukken. En vanaf morgen 11 uur gaat het droog worden met 4 graden. Positief denken , vorig jaar toch ook 2 van die koude sessies gehad. Men eerste sessie dit jaar was ook zo koud, en was toen epic omdat er supercleane golfjes stonden.
|
|
|
CCaptain
|
Klinkt goed De volgende sessies lijken voor ons lekker warm vergeleken met vandaag Ben er 12:00
|
|
|
ronny
|
de jongen sturen net een foto dat het koud is
|
|
|