OZK kiteboard verloren op Wester-Schelde

cheese

Oktober 29, 2007, 00:59:16
edit2Rapporteer  
 (cry_kitesmiley)Tijdens het kitesurfen bij Baarland ben ik mijn OZK kiteboard verloren.  (cry_kitesmiley)(kleuren zwart met rood en met een afbeelding van een cobra er op, voetbanden van F-one, vier grijze vinnen aan de onderzijde) Het is met op komend water en zuid/zuidwesten wind door de stroming mee de westerschelde op genomen in de richting van Hoedekenskerke en mogelijk verder. Als iemand iets gezien heeft of misschien zelfs het kiteboard gevonden heeft wilt je dan a.u.b. telefonisch contact met ons opnemen. K Kerstens 06-21867856 of J de Smidt 0614644215. Zie bijgevoegde afbeelding van het beteffende board

groetjes Jacqueline
boardergirltjuh

Antwoord #1 Oktober 29, 2007, 01:02:04
edit2Rapporteer  
Ahhw Jacqueline.. Boardje verloren. Balen zeg! Wat deed je een driedubbele HP ofzo? ;-)
Maar nog wel boardje van de uber board bouwer.. Moet je toch nog maar 's zo'n hondenleash aan vast maken ofzo ;-)
He, hoop dat je 'm vind!

Greetzzz, Kirsten
LOEN

Antwoord #2 Oktober 29, 2007, 01:16:18
edit2Rapporteer  
Balen zeg,
Maar zo'n herkenbaar exclusief board zal je denk ik wel terug krijgen...

Als iemand kwade zin heeft om hem te verkopen of te gebruiken zal iedereen hem herkennen.
Morres

Antwoord #3 Oktober 29, 2007, 01:57:49
edit2Rapporteer  
gvd niks man, dit vind ik namenlijk een van de mooiste boardjes doe OZ had gemaak!
succes!
PS: verplaatst naar locaties
Mr T

Geen avatar

Antwoord #4 Oktober 30, 2007, 14:50:33
edit2Rapporteer  
JACQ!

Straks zien we opeens een zeehond body-boardend voorbij komen...

Maar het blijft erg zuur!

ciao

T
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.