Kost je zeker een ketting per paal. Echter de veroorzakers beschikken ook over internet, en houden ons vast goed in de gaten. Niet meer posten a.u.b. (maar gewoon doen!!!!)
Met alle respect, de voorspellingen hebben dit ook precies zo aangegeven dat er nu geen wind meer is Alleen vanochtend nog. Morgen maak je een betere kans. Helaas is het hoog/laag verschil dan niet erg groot
Kost je zeker een ketting per paal. Echter de veroorzakers beschikken ook over internet, en houden ons vast goed in de gaten. Niet meer posten a.u.b. (maar gewoon doen!!!!)
Wat doe jij met een ketting dan?? Tenzij er spijkers in zitten ofzo.. Maar als je hem na elke paal even slijpt kan je ze allemaal omhalen
Wat doe jij met een ketting dan?? Tenzij er spijkers in zitten ofzo.. Maar als je hem na elke paal even slijpt kan je ze allemaal omhalen
Het is niet mijn spot, maar ik lees regelmatig over die palen. Het is voor mij een raadsel dat ze er nog staan, terwijl ze kennelijk echt een gevaar vormen. Natuurlijk moet iedereen zich keurig gedragen, maar ja, soms verdwijnen dingen spontaan. Helaas.
zondag maar weer proberen. dit keer eerst kijken hoe de wind ervoor staat voordat je haastig in de auto stapt. alleen wel slufter waarschijnlijk, autostrand is zo lang lopen nu