(HJ) MINI-ME
|
Mooi gemaakt.... Met de humor zit het wel goed Hebben jullie een denk foutje gemaakt toen jullie die kant uit gingen want het was idd geen windseizoen? Ze hadden ook nog wat spullen van jullie gejat toch?? Ben je daardoor veel foto's/movies kwijt geraakt?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Mooie kitebeelden en moves En wat een vette spot is dat zeg, Xray schreef er al over
|
|
|
KappuhH
|
Briljante movie!
|
|
|
|
Arctic_Monkey
|
'He likes to play soldier with his imaginery friends' xD
|
|
|
Vinni
|
Gave movie geworden man!
|
|
|
|
Kevin
|
Pff niet normaal lang vincentt heb het niet helemaal volgehouden te veel onzin
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Mooi man! Leuke film, vette spot, vette tricks en leuke muziek! Van wie is dat op 1 na laatste nummer? Zo rond 23 minuten?
|
|
|
Ondabeach
|
Echt een VET filmpje op Le Morne... super vlakwaterspot. Volgend jaar eind april ben ik er ook weer! Jullie hadden een mooi appartement zeg! Welke plaats was dat Flic & Flac?
|
|
|
diesel oo7
|
Zeer gave movie gasten Mooie kite actie en ook leuke humor Top in elkaar gestoken
|
|
|
CeesV
|
Ik heb gelachen gasten!
|
|
|
VincentC
|
Jow thnx voor de goede reacties! Ik zat in Flic n Flac ja, heb daar een paar keer kunnen varen, moest iedere dag ongeveer 30-40 minuten rijden naar de kitespot Le Morne. Als je interesse hebt in het appartement moet je maar even mailen met me, heb goed contact met de huisbaas! Voor de muziek, alles staat op chronologische volgorde in de aftiteling, weet het niet direct uit mn hoofd, moet hem even terugkijken als ik niet op mn iPhone zit!
|
|
|
Joy.H
|
heel vet filmpje en wat een vette omgeving ....jij moet wel een top vakantie gehad hebben (van een half jaar )
|
|
|
koen-tjeee
|
Buiten het seizoen om? Van wanneer tot wanneer zat je er dan en wanneer is dan wel het "seizoen" ?
|
|
|
VincentC
|
Zat dr 1 oktober - 17 maart. Het is daar dan zomer / cycloonseizoen. In de Mauritiaanse zomer kan je ongeveer 4/7 dagen varen, soms 2 weken achter elkaar, soms 3 weken niet. In de Mauritiaanse winter waait het echter iedere dag Seizoen is van April t/m September ongeveer
|
|
|
Lex
|
Toppie zeg!!
|
|
|
Goonie
|
Geweldig gemaakt whahahah... 1 woord: TOP......
|
|
|
Yannick
|
Geweldig! Geniale oplossing voor de windstille dagen!
|
|
|
|
WIMPIII
|
Heb ervan genoten.Goeie actie en edit aan het einde. Lekker hoor.
|
|
|
Tim!
|
Zalige film gasten!! echt top
|
|
|
|
|