Power Zone
|
Als we dan toch gaan bouwen dan maar een V-twin, met twee 120 mm fans van 124 cfm bij 27 dB.
Eerst maar eens naar het strand zo meteen.
|
|
|
Morres
|
das wel wat duurder bovendien zijn 120mm fans te groot, dan rekt je pak teveel bij je schouders.80mm+de hanger is nog te doen.
|
|
|
|
DHSKite
|
toch wel fijn hoor een droog pak aantrekken ipv een nat natpak:)
Wat doen jullie ivm ophangen? Ik heb altijd geleerd, benen over de schouders heenslaan waardoor er 2/3 minder gewicht op de schouders komt te hangen en dus de schouders niet uitrekken.
ik heb een ripcurl fireskin (top pakkie!!) maar hij droogt hierdoor wel minder snel natuurlijk
|
|
|
Lucky Pete
|
Nu zag ik tijdens mijn vakantie dat er B&B's waren die reklame maakte voor de faciliteiten van een wetsuit droger, weer thuis na de vakantie eens even gegoogled hoe dat er uit ziet. www.xxx.com
Heeft iemand hier ervaringen mee? lijkt mij namelijk ideaal als het werkt. Ik heb 'm uitgeprobeerd, de 70% reductie van de droogtijd is wat overdreven. Ik droog nu mijn wetsuit met een schoenendroger check: www.xxx.comDit apparaat werkt met verwarmde lucht en dat werkt in mijn vochtige schuurtje waanzinnig. Er zit een timer van 3 uur op en na 3 uur zijn alleen de broekspijpen nog vochtig. Dan na nog 2 uurtjes op de timer is het pak helemaal droog [EDIT:] Lijkt teveel op een commerciele post, daarom de links verwijderd
|
|
|
|
Morres
|
kostda?
|
|
|
Power Zone
|
Hey das toevallig 'Lucky Pete' is de eigenaar van de dry-m.com website Dan is 'slufterkiter' vast een vriendje van hem die ook snel een account heeft aangemaakt om de site te promoten @morres ding kost 45 euro PS 300 Watt is niet echt energie zuinig
|
|
|
Morres
|
nee had het over dat ding van luckypete. maar als ik jouw verwijt hoor, haak ik al direct af. achterbaks, als het waar is. edit: je hebt gelijk power-zone: Registrant: dry-m xxxxx Rotterdam, nl xxxxx NL Domain name: DRY-M.COM Administrative Contact: xxxxxxx xxxxxx Rotterdam, nl xxx NL xxxx Technical Contact: xxx xxx Maassluis, ZH xxx NL xxxx Registration Service Provider: Arge Consultancy BV, xxxx xxxx http://www.argeweb.nluser lucky-pete heeft als email hessage@telfort.nl ...wat staat er bij domaintools?JUIST [EDIT:] Op verzoek van "Lucky Pete" zijn de NAW gegevens verwijderd
|
|
|
Morres
|
ff schopje, ik gebruik m nog steeds, tot nu toe elke keer na kiten en suppen gebruikt, lach me slap 18Watt gebruik 'ie. Heb de onderdelen, excl hanger, te koop voor 25euro.(nieuwe, niet die van mij) Daar krijg je een adapter + high-power fan voor. ben nog bezig te zoeken wat een verstelbare adapter kost.
|
|
|
Michael van der Hoek
|
ik had nog een oude 80mm fan liggen en een 12V adaptertje. 2 kledinghaken gepakt, tie-wrappen en klaar. Werkt echt perfect!
Normaal duurde het toch wel 2-3 dagen voor me pak echt droog was, met deze droger nog geen 12 uur!
|
|
|
Morres
|
ik vond een normale fan niet echt vlot gaan, of heb je 2x een normaal 80mm fan?
|
|
|
kootsie
|
Waarom zou je je fan uit je pc halen, ik laat hem erin gaat prima!
|
|
|
Morres
|
zonet een in voltage verstelbare adapter erop gezet, werkt toppie, hij werkt nu in verschillende snelheden, van stil tot...niet zo stil Nogmaals, fan+nieuwe adapter=25euro incl verzendkosten, incl how-to natuurlijk. Geen winst, gewoon een partijtje. De adapter kost normaal al 25euro, zover ik kon vinden
|
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
ik hang mijn natte wetsuit nooit meer aan een hanger, heb de ervaring dat ie bij de schouders dan hard slijt. bij mijn oude pak is de schouder helemaal gescheurd terwijl de rest van het pak prima is. en moest dus nieuw pak omdat er bij de schouders te veel koud water binnen kwam. ik hang m gewoon binnenste buiten in mijn halletje over 2 stokken (bij de middel van het pak), is ie ook na een dag iig van de binnenkant aardig droog, dan omkeren en nog een dagje de buitenkant laten drogen. geen probleem
|
|
|
Morres
|
je moet ook een brede hanger gebruiken... maargoed, scheelt ook wat voor merk pak je hebt :S
|
|
|
Michael van der Hoek
|
@ morres, Foutje, het is een enkele 120mm fan die volgas draait. Staat gewoon 12V op de fan.
dat scheelt nogal hehe
|
|
|
Morres
|
ohja, dat maakt ook verschil ja zet m op 16volt, kunnen ze ook aan
|
|
|