Ernestooo
Geen avatar
|
Slufter kan je volgens mij vanaf Z varen, ZO dus niet. Maar los van de windrichting; kan er nog wel gevaren worden ivm baggerwerkzaamheden?
|
|
|
martijnc
|
ZO is niks denk dat ik naar edam ga of schellinkhout als het rond de 20 knops blijft
|
|
|
Retard
|
Draai maar schatje en kom wat hoger toe maar je kan t !
|
|
|
|
martimor
|
het zwarte gat is verdwenen (als je het zo leest denk je al gauw ergens anders aan ) misschien al wat wind op zaterdag. zondag gaat iig goed komen
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Jammer dat er zoveel regen gaat vallen...misschien dat het nog gaat veranderen wie weet. Zit hier sinds zondag met waarschijnlijk een peesontsteking bij me enkel/wreef zal zoiezo niks worden komende weken voor mij denk ik
|
|
|
martijnc
|
aaah dat is altijd k*t om te horen tim je ging wel hard zondag op schellie beterschap
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
en ik wordt geopereerd vrijdag aan me voet dikkedulle.kan ik weer niet spelen met me nieuwe helixjes. en als het zondag gehouden wordt op scheef dan hoop ik dat ik er toch bij kan zijn om het te zien.al moet ik op het strand de hele dag met me poot omhoog zitten aan de kant
|
|
|
Retard
|
RESPECT !!!!!!!
BETERSCHAPPP! Hopelijk ben je snel weer op het water met je heeliks jes
|
|
|
leeany
|
waar zondag met zuid?
Brouwersdam? of alles tussen hoek van holland & den helder.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Brouwersdam en Hoek van Holland is volgens mij NOGO met zuid. is namelijk aflandig.
|
|
|
rocket man
|
zuid aan de noordzeekust kan alleen in het noordelijke gedeelte vanaf ca. egmond tmt den helder, de rest is idd aflandig
|
|
|
@LaurenS
|
Noordzeekust ook noordelijk ,blijft aflandig met puur zuid.De pier bij Ijmuiden is mogelijk maar dan zit je weer met die pier.Ijmuiderslag is de beste optie denk Zondag met zuid Dinsdag gaat het voor mij echt knallen,ten eerste lekker rustig op het water en ten tweede ZW/W windje 25 knuts .
|
|
|
Retard
|
Als we de spreuk zeggen van de NH kitekings moet het goedkomen dus bij deze : "KOMTTIE KOMTTIE GAATTIE GAATTIE DRAAITTIE DRAAITTIE"
|
|
|
Kitesufferd
|
Kan Zondag niet Gelukkig ziet Zaterdag er ook steeds beter uit
|
|
|
martimor
|
Als we de spreuk zeggen van de NH kitekings moet het goedkomen dus bij deze : "KOMTTIE KOMTTIE GAATTIE GAATTIE DRAAITTIE DRAAITTIE" JAJA, die staat er op he? maar ff ontopic, hoop idd ook dat er zaredag nog wat wind komt.
|
|
|
Retard
|
Mwah het maakt mij niet uit alleen voor jullie moet zelf de hele dag werken ...
|
|
|
|
DHSKite
|
Wáárom zoveel regen! volgende week ook al.. Doe es een zonnetje joh..
En voor al die gasten die op schellink of edam gaan.. K O U D !!!!!! was er afgl. zaterdag.. ijs en IJSkoud.. zondag lekker op schev. gevaren.. 4/3 was bijna te warm!! heerlijk. (plus natuurlijk golven!!!)
dus draaien maar naar ZZW of N en heerlijk tussen de golfjes rippen waar 't pas écht vlak is!:P
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
kan er niet een ligstoel klaar staan want moet de hele dag met me poot omhoog liggen na me operatie morgen. want wil er wel bij zijn bij dit spectakel
|
|
|
Retard
|
Jaja Die wind gaat zeker anreisen alleen beetje veel regene maar SHIT HAPPPENTS ! Kite ° = Kiten ° ! Naar schell rijden -> Delifrance -> kites op pompen -> Pakken aan trekken en kiten met een knoop of 17 hoop ik rond een uur of 12 Eerst met de 10 en later snel met de 7m2 weer wat mij betreft ! Gaat wel goed komen of niet ? @ Naiskiter sterkte veel respect als je komt !
|
|
|
xray
|
SITUATIE: EEN STERK UITDIEPEND LAAG IN DE IERSE ZEE TREKT NOORDOOSTWAARTS. EEN BIJBEHOREND WARMTEFRONT LIGT OM 1200 UTC TEGEN DE BELGISCHE KUST EN TREKT SNEL NAAR HET NOORDOOSTEN. . SIGNIFICANT WEER: AANVANKELIJK STERK NEVELIG EN IN HET NOORDOOSTEN EERST NOG MISTBANKEN. AAN HET EIND VAN DE OCHTEND VANUIT ZUIDWESTEN PERIODEN MET BUIIGE REGEN. IN DE MIDDAG GELEIDELIJK MATIGE TURBULENTIE. . WIND: ZUID TOT ZUIDOOST 8-13 KT, GELEIDELIJK TOENEMEND NAAR 15-20 KT UITSCHIETERS 30-35 KT. LANGS DE KUST EN OP HET IJSSELMEER 13-18 KT, TOENEMEND NAAR 28-33 KN, LANGS DE WADDEN ENKELE KN MEER. MAXIMALE UITSCHIETERS TOT 45 KT.
Wil iedereen wel uitkijken? Vlagerige wind, matige turbulentie en buien, geen goede combi......
|
|
|
|