Marko
|
Super mooi board alleen die kite ziet er niet uit.. is mijn mening..
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Die kite moet ik ok even aan wennen ja, maar misschiendat een andere combinatie er wel sick uitziet.
Meer:
|
|
|
Morres
|
die tas lijkt wel op de bandit tas
|
|
|
Marko
|
Tja vind het niet zo mooi van mij mag alles wel strak zijn vind eht teveel prutsels haha maar die surf board zien er wel weer super uit.
|
|
|
|
Surfshot
|
Laat maar komen die nieuwe gear! close-up:
|
|
|
Idefixe
|
Hmmmm, ik lag afgelopen week in m'n bad nog een oude Acces te lezen. Het was de uitgave waarin de nieuwe Sigma - shape werd gepresenteerd. Is wel grappig om nu een paar jaar later terug te lezen.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
indrukwekkend filmpje Volgens mij moeten ze de kite nog even finetunen want het 1ste wat ik zie is een faceplant omdat die kite niet doet wat de rider graag wil....heb ik overigens ook wel eens last van :-) Verder kan ik idd heel weinig met deze info. @ Tom... Naish neemt idd elk jaar meer en meer afstand van hun Sigma shape.. In europa zijn die sigma's volgensm mij nooit echt aangeslagen.. Nu maar wachten op meer info
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
nieuwe torch iets lagere ratio?
Nee, denk eerder de Bolt of Park welke de vervangers van de helix en cult moeten worden. Torch met 3 struts, minder AR en vlakker profiel lijkt me een iets te radicale verandering om het torch-gevoel te kunnen behouden.
|
|
|
|
|
Bluecupra
|
Wat wordt het model dan van de Helix (Bolt) en Cult (Park) ? stappen ze helemaal af van het Sigma design?
|
|
|
|
Morres
|
zou imho tijd worden, gigantische flater geweest van naish, mja, verkoopt toch wel.
overigens valt die charger blijkbaar niet in de smaak, zijn al enkele weken voor dumpprijzen op internet te vinden :S vaag hoor.
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
.......... gigantische flater geweest van naish, mja, verkoopt toch wel.
Dus....... ??
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Tja, kan niet ontkennen dat de Sigma shape behoorlijk wennen is en ik nog regelmatig naar mijn oude (Naish) C-shapes grijp. Maar het blijft een persoonlijke voorkeur.
|
|
|
xray
|
zou imho tijd worden, gigantische flater geweest van naish, mja, verkoopt toch wel.
overigens valt die charger blijkbaar niet in de smaak, zijn al enkele weken voor dumpprijzen op internet te vinden :S vaag hoor.
Yes ik mag weer, ooit wel eens met een Cult of Helix gevaren Morres? Veel smoother dan dat wordt het niet hoor en volgens mij heeft dat veel met de shape te maken...
|
|
|
helium
|
Ben ook zeer content met m`n nieuwe helixjes. Volgens mij is bij de 2010 versie de sigma shape al ver verminderd. Meer C-shape met bridles.
TOP kite!
|
|
|
|
mbetz
|
Ik vind de Helix een top kite, bijv de 2010 9m is erg stabiel en heeft een enorm windbereik. Lijkt mij vreemd wanneer Naish nu de Sigma shape verlaat en geen Helix voor 2011 brengt...
|
|
|
Morres
|
Yes ik mag weer, ooit wel eens met een Cult of Helix gevaren Morres? Veel smoother dan dat wordt het niet hoor en volgens mij heeft dat veel met de shape te maken... ja, heb ik gevaren, anders zou ik het niet zeggen...jij trouwens wel eens een alliance gevaren....2008, dat weet ik, maar (sor ynaish) dat was echt meuk)
|
|
|
-Tony-
Geen avatar
|
Heb een 2010 Helix 10.5 en ben er echt super tevreden over, lage bardruk is eerst even wennen maar als je daar eenmaal aan gewend ben dan wil je niet anders meer. Sturen gaat ook echt super snel zonder dat het zenuwachtig wordt, het voelt ook aan als een veel kleinere kite Windbereik is erg goed, high-end is denk ik gelijk aan de meeste 9m kites, hij zit ver voorin het windvenster dus hoogte lopen gaat bijna als vanzelf. De Sigma shape is wel wat minder "extreem" dan in 2008 was maar volgens mij is dat nog steeds de reden waarom die kites zo super stabiel in de lucht hangen. Morres: Vrienden van mij varen Gaastra, vraag even aan hun wat ze van de kwaliteit vinden... (kites die niet leeglopen, knoopjes aan de stuurlijnen die ontbreken, etc).
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
...jij trouwens wel eens een alliance gevaren....2008, dat weet ik, maar (sor ynaish) dat was echt meuk)
Wel eens een gaastra GXR gevlogen, nee die was lekker stabiel................. Zullen we weer ff on topic gaan jongens.
|
|
|
Geronimo79
|
Nu nog eens echte fotos van die 2011 shizzle? half videootje bevredigd nog niet echt.
|
|
|