Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
8. Hoe houd je contact met strandlocaties/spots (Meerdere antwoorden mogelijk!) Contact houden met een spot? Sorry, maar ik snap niet hoe ik met de golven, het helmgras of zand moet gaan bellen.
Natuurlijk bedoelen jullie wat anders, maar ik kan even niks verzinnen wat dat dan wel moet zijn, strandtent? shop? regiovertegenwoordiger? locals?
|
|
|
|
CeesV
|
Een opleiding Vrijetijdsmanagement? Waar is de tijd gebleven dat mensen een vak gingen leren?
|
|
|
martimor
|
nou, vooruit dan maar, moest toch naar de wc denk ook strandtenteigenaren enz. maar vond het ook al een vreemde vraag.
|
|
|
Sablo
Geen avatar
|
Bedankt voor jullie snelle reactie! Wat we bedoelen is of er contact wordt gezocht/onderhouden met locaties aan het water, zoals strandtenten, kitesurfscholen en locaties als 't Coraaltje in IJmuiden.
|
|
|
thedolphin
|
zo heb het net even ingevuld wat een leuke vragen zitten er tussen hihihihi
|
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
mmm gemeenschap...
wie was ook al weer die vrouw op jouw avatar
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
bedoel je met aangesloten bij club of vereniging alleen dingen als nkv/gskv/club zoals bij katwijk...enz.. of is lid zijn van kitehigh ook inbegrepen?
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
bedoel je met aangesloten bij club of vereniging alleen dingen als nkv/gskv/club zoals bij katwijk...enz.. of is lid zijn van kitehigh ook inbegrepen?
KiteHigh is een website en geen Club of Vereniging. Vereniging is NKV of een andere kitevereniging. Club is idd zoals Katwijk of andere kiteclubs.
|
|
|
Sablo
Geen avatar
|
KiteHigh is een website en geen Club of Vereniging. Vereniging is NKV of een andere kitevereniging. Club is idd zoals Katwijk of andere kiteclubs. Klopt de vraag komt later terug: "ben je speciaal voor de sport lid van een website" o.i.d.
|
|
|
panda
|
ey ik zal hem ook invullen, maar zit jou vriendin toevallig in Italie aan het gardameer??
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Een opleiding Vrijetijdsmanagement? Waar is de tijd gebleven dat mensen een vak gingen leren?
|
|
|
Sablo
Geen avatar
|
ey ik zal hem ook invullen, maar zit jou vriendin toevallig in Italie aan het gardameer??
Thanks. Ja klopt!! Jouw ouders ook dan? Ze zei al dat er mensen waren met een kitesurfende zoon en dat ik je wel mocht contacten voor de enquete. Maar hier ben je dan
|
|
|
panda
|
Thanks. Ja klopt!! Jouw ouders ook dan? Ze zei al dat er mensen waren met een kitesurfende zoon en dat ik je wel mocht contacten voor de enquete. Maar hier ben je dan geinig ja klopt ik ben die zoon dus. ja mijn ouders ook. ja ik heb hem dus al ingevuld.
|
|
|
Morres
|
Vet moeilijk juh, vrije tijd indelen!
|
|
|
Sablo
Geen avatar
|
Thanks. Ja klopt!! Jouw ouders ook dan? Ze zei al dat er mensen waren met een kitesurfende zoon en dat ik je wel mocht contacten voor de enquete. Maar hier ben je dan geinig ja klopt ik ben die zoon dus. ja mijn ouders ook. ja ik heb hem dus al ingevuld. grappig, it's a small world
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
mmm gemeenschap...
wie was ook al weer die vrouw op jouw avatar weet ik niet, kan dr niet bijhouden...
|
|
|
|
wouterb
|
Thanks. Ja klopt!! Jouw ouders ook dan? Ze zei al dat er mensen waren met een kitesurfende zoon en dat ik je wel mocht contacten voor de enquete. Maar hier ben je dan dus jij zit hier op een zolderkamertje een enquete over gemeenschap in elkaar te klooien ,terwijl je vriendin met Panda op een camping aan het Garda meer zit.... lol.
|
|
|
Sablo
Geen avatar
|
zit het Coraaltje ookal in Noordwijk dan... Done! al aangepast
|
|
|
|
Sablo
Geen avatar
|
Die opleiding vrije tijd management....toch niet via In Holland? Ja, wel.. dus als jullie nou zoveel mogelijk mensen die link doorsturen, wordt mijn onderzoek betrouwbaarder en krijg ik wel een HBO diploma
|
|
|
Sablo
Geen avatar
|
Ik heb nog een tiental enquêtes nodig! Wie helpt me!???
|
|
|