Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Shit wat smerig, vandaag op Ouddorp ook al een complete kitetas met telefoon enz. gejat.. klootzakken
|
|
|
Geelco
|
Het gaat weer lekker zo. Misschien binnenkort maar eens een knokploeg op de hoek, wat aas neerleggen en daarna nagelen aan een paal, als een boodschap aan onze jatters;)
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
http://www2.skoftenmedia.com/images/gifdump/96/14.gifmet ongeveer 100 meter lijn in je rugtas kun je zo aardig wat auto's open krijgen.. [edit] Gif embedden wil geloof ik niet, even wachten tot Evan van het water is. Ed
[edit 2] lag niet aan het embedden als afbeelding maar aan het feit dat de afbeelding niet (meer) beschikbaar is via deze link.
|
|
|
|
darky001
|
jongens toch jullie maken het allemaal zo gemakelijk. iedereen weet dus nu waar jij je spullen neer legt. de een in het kluisje de ander onder de mat van je auto stoel. en wat neem je nog meer mee nog meer poen ?
je moet ze geen reden geven om uberhaubt iets uit de auto te halen. instaleer een allarm in je auto dat schrikt al snel af. je beurs laat je thuis en maak copyien van je kenteken en rijbewijs, mogen ze je aan houden heb je een goed excuus dat je je papieren niet mee neemt. navigatie en telefoons heb je geen bal aan op het water en vroeger had je ook zo'n ding niet dus kan je best wel een dagie zonder je smartphone en neem anders een goedkoop telefoontje mee van 19 euro die willen ze gratis niet meenemen. het hoogste bedrag wat je zal uitgeven bij de mac zal 20 euro zijn dat is zat geld om in nood te tanken te snacken enz. neem ook je electronishe sleutel van je auto niet mee kan je niet het water mee in dus laat die ook thuis en neem de reserve sleutel mee. dat kan je om je nek doen met een koort, leg em ook niet onder je spatboard of bumber enz. dat weet tegenwoordig ook heel nederland wel inmiddels.
wat heb je nog over wat ze kunnen jatten? pakkie sjach of sigaretten? je kite maar die heb je op het water en de rest is waardeloos voor die gasten. dus nog effe in het kort.
reserve sleutel auto telefoon van 19 euro voor nood 20 euro snack poen. copieeen van rijbewijs en kentekens. (wel je id !!) geen onodige navigatie en andere elec. spullen.
zo heb je een leuk en goede kite sessie.
|
|
|
leeany
|
@ Darky,
Het gaat waarschijnlijk om VAG auto's en dus maakt het niet uit waar je je sleutel houdt. Alarm zal dus ook niet afgaan hierdoor.
Maar voor de rest moet ik je gelijk geven, veel materiaal heb je niet nodig. Telefoon e.d. kan wel thuis blijven.
Maar een knokploeg lijkt me absoluut geen slecht idee. Aangifte van geweld zullen ze niet doen. Kans dik aanwezig dat ze gewoon lekker meelezen trouwens.
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
knokploeg lijkt me een zeer goed idee, alleen dan zo dat ze ook nooit meer kunnen eten en drinken op de normale manier, maar gezellig door een rietje.
|
|
|
|
martijnc
|
Niet te hard Ronald, want dan ga je zelf de bak in...
maximaal 2/3 klappen volgens de wet
|
|
|
darky001
|
dan weten ze dat er vanaf vandaag niks meer te halen valt dan alleen lege meuk
maar elke auto is in een paar tellen open.
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
dan weten ze dat er vanaf vandaag niks meer te halen valt dan alleen lege meuk
maar elke auto is in een paar tellen open.
heb vandaag ook zo'n verhaal gehoord op brouwersdam. maar op de 1 of andere manier moet je ze toch kunnen betrappen.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Wordt misschien eens tijd voor een andere denkwijze van de autofabrikanten. Bijvoorbeeld dief breekt in in auto, dit wordt geregistreerd door de computer dat de auto is geopend op een onjuiste wijze, dief doet portier open, dief gaat de auto in of blijft bij het geopende portier staan en gaat in de auto rommelen, deur slaat zo hard dicht dat dief twee gebroken beentjes heeft en niet meer kan weglopen. Tis zo simpel he.
|
|
|
Jer76
Logs: 0 | 3 uur
|
hoi ik stop van de persoonlijke alarm dingen bij men spullen in de auto van dit soort dingen ik heb er een paar gewoon aan mijn spullen zitten als er dieven komen in je auto en ze pakken je spullen trekken ze de pin eruit en het maakt echt een tering herrie. het is erg dat je zo je dingen moet beveiligen maar ja wat moet je dan.
|
|
|
|
Jer76
Logs: 0 | 3 uur
|
ik heb ze ooit een keer bij de beversport (in arnhem) gekocht maar als je mini mobiel alarm googled kom je best veel hits tegen.
Dingen kosten toen iets van 12 euro ik heb het een keer mee gemaakt op horst dat onze auto was opengebroken en dat een kite tas met vlieger in de bosjes was gegooid omdat de daders denk ik geschrokken waren van het gepiep.
tegenwoordig moet ik wel bekennen dat ik zo min mogelijk meeneem en ook maar 10 euro en een prepaid telefoon bij me heb maar dat komt meer omdat ik nu de luxe heb dat ik 500mtr van zee woon en geen anderhalf uur meer hoef te rijden als ik wil kiten toen was dat alarm wel handig
|
|
|