On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Niet heel duidelijk idd, balen.
Plaats ze wel eens als afbeelding op NH dan kun je gewoon openen en in zoomen.
|
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Alleen zijn die kaartjes net zo groot, wel staat alle info er gewoon bij, dat scheelt weer.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
De grafieken zijn wel erg klein idd, maar gelukkig hebben ze de data (cijfers) er ook bij gezet...
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
valt me nu pas op dat actuele waterdata eigenlijk voornamelijk zeeland/zuid-holland is..
|
|
|
Evan
Administrator
|
Ja, heb ooit al eens gevraagd of er zoiets voor het noorden is maar daar nooit echt een antwoord op gekregen dus ik denk dat dat er simpelweg niet is.
|
|
|
|
bertvh
|
mis de vorige uitgave nu al!!!!
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
Windfinder app werkt prima voor me. Met de superforecast geeft die windrichting, snelheid keurig per uur weer. En spots zijn in te stellen zodat je met 2 klikken de laatste info van je spot hebt. Ook handig dat je op vakantie gewoon de spots lokaal in kunt stellen.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Windfinder is een voorspeller en heeft geen actuele windmetingen en ze zitten er vrij vaak naast vind ik.
|
|
|
Evan
Administrator
|
Windfinder app werkt prima voor me. Met de superforecast geeft die windrichting, snelheid keurig per uur weer. En spots zijn in te stellen zodat je met 2 klikken de laatste info van je spot hebt. Ook handig dat je op vakantie gewoon de spots lokaal in kunt stellen.
Ben jij er zo een die de voorspelling aanneemt als zijnde de waarheid? Het zijn niet voor niks voorspellingen, een actuele windmeting is minstens net zo belangrijker, zo niet het belangrijkste!
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
@Evan, gewoon even de iframes vervangen door img'tjes. en je tabel aan passen.
Ik hou het voorlopig even bij een klikvrij overzicht.
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Klote dat ze het nu veranderd hebben. Maar er is helaas niets aan te doen.
|
|
|
|
Nature
|
Vind deze way beter dan de nieuwe nu ga ik daarom oomk lekker kiten en jullie lekker niet
Hahahah
|
|
|
EricP
Geen avatar
|
"Er komt binnenkort inderdaad een update van Actuele Waterdata waarbij o.a. de grafieken wat groter worden."
Aldus RWS in een reactie op een mail met de vraag of de grafieken wat groter kunnen.
Persoonlijk vind ik dat de nieuwe versie zeker wel potentie heeft om beter te worden dan de originele, mits dus de grafieken groot genoeg worden om fatsoenlijk af te lezen.
|
|
|
Evan
Administrator
|
Dat is mooi om te horen, maar Laurens is ook al bezig met een upgrade. Geduld hebben
|
|
|
xray
|
Zie net dat ze nu echt de stekker uit de oude http://live.actuelewaterdata.nl/ hebben getrokken. Ik persoonlijk vind de nieuwe echter een heel stuk minder. Meer klikken en met name een stuk minder overzichtelijk. Slechtere grafieken en slechter overzicht van de meetpunten. Ben wel benieuwd of ik nou de enige ben die dit zo ervaart... Ik zet de post ook even op hanglos, ben benieuwd naar een brede reactie..
|
|
|
spruce
|
Ja volkomen waardeloos nu. Hier heb je dus echt niets aan Persoonlijk had ik een tooltje dat gegevens van http://live.actuelewaterdata.nl/ plukte zodat ik zelf via mail een seintje kreeg als de condities goed waren. Nu maar eens uitvogelen hoe ik nu aan die gegevens ga komen. Dan prak ik de meetpunten zelf wel in een overzichtelijk GDlibrary grafiek.
|
|
|