Ja, je krijgt er rubbers bij om er in te plakken, met 1 setje rubbers past ie op mijn 12 tm 7. Een beetje hoger of lager schuiven ivm dikte is ook geen probleem.
Prijs staat op de site onder de plaatjes, voor 10x dat geld heb je inderdaad een van de goedkopere serieuze drones. Moet je wel op het strand blijven staan met je controller, terwijl je vrienden aan het varen zijn...
Ja zeker, maar voor de zekerheid maak ik met elke go pro mount altijd een extra borglijntje vast aan de camera en kite!
Ik heb net een DJI phantom + koffer + accu gekocht en daarvoor kan je meer dan 20 van deze mounts kopen.. En zodra er genoeg wind is om leuk te kiten kan ie niet meer vliegen. Dus voor het kiten is dit de enige optie voor luchtbeelden!
Kiter in beeld houden is niet moeilijk want je action cam is een groothoeklens. Wel geldt natuurlijk hoe dichterbij je je Kite stuurt hoe groter de persoon die je filmt in beeld komt. Maar vanaf hoger heb je weer meer overzicht (sprays/schuimspoor, golven, koraalriffen...) Je kunt achter iemand aan kiten of juist je kite stil houden en de ander tricks ofzo laten doen voor/onder je kite.