pewpew
|
Tja, wat is normaal? Als je echt geld over heb koop een hydrofoil
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
We wachten juist op een depressie! Hardnekkig hogedrukgebied, komt wel vaker voor in de zomer en nazomer en is ook niet zomaar voorbij.
Lichtweer materiaal aanschaffen of een paar uur rijden, in Zeeland afgelopen dagen rond de 20kn en ook vandaag ziet er goed uit, wel vlagerig met oostenwind maar dat mag de pret niet drukken nu het nog warm en zonnig is.
|
|
|
RTF
Geen avatar
|
Heb geen geld voor een hydrofoil, en kan pas net kiten, joh. Haha! Om dan te beginnen met foilen lijkt me niet echt verstandig.
Haha Evan. Jullie wel, ik wacht op een rustig 20kn windje waarbij ik mn 12m omhoog kan gooien en gaan met die banaan.
|
|
|
Dobbelsteen
Geen avatar
|
Wees blij dat je dan nog in een land woont waar zo veel windrichtingen mogelijk zijn. In België is het pas schrijnend soms.
|
|
|
pewpew
|
Andere hobby erbij zoeken voor als het niet waait
|
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Voor de mensen die van de weekenden afhankelijk zijn is het drama idd, gelukkig kon ik gister eind van de middag/avond nog ff 1,5 uur.
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Of moeten combineren met werk en gezin. pffff....
Maar nee, dit is niet normaal en komt gelukkig niet zo vaak voor.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Vanaf januari zater er gemiddeld 3 dagen tussen mijn sessies. De laatste paar sessies zit er telkens 8-10 dagen tussen....
Elk jaar is er wel eens zo'n periode. Wellicht hebben we weer een leuke winter nu.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Vanaf januari zater er gemiddeld 3 dagen tussen mijn sessies. De laatste paar sessies zit er telkens 8-10 dagen tussen....
Elk jaar is er wel eens zo'n periode. Wellicht hebben we weer een leuke winter nu.
Ben blij dat het eindelijk echt een dag helemaal windstil is, heerlijk om niet aan kiten te hoeven denken Ok, gepowerde twintip sessie is dan weer wel even geleden.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ben blij dat het eindelijk echt een dag helemaal windstil is, heerlijk om niet aan kiten te hoeven denken Ok, gepowerde twintip sessie is dan weer wel even geleden. Mja die foil gaat er nog wel eens komen hoor
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
En ik vaar dit hele jaar nauwelijks, en nu opeens redelijk veel. Met een beetje geluk morgen weer met Notus 12m op 28m lijnen met ERA! Zonder dat laatste gegarandeerd een zwempartij ????
|
|
|
markymarc
Logs: 0 | 488 uur
|
als je je kniebanden met kiten hebt gescheurd geeft dit wel enige troost....????
Sorry.
op kiteforum is er een drukbezocht topic 'Global winds, getting less?'
Of is t El Nino? Dus niet...
|
|
|
et1961
|
Afgelopen week was het prima kiten in Zeeland. Ma, di, wo, do en vrijdag kunnen kiten. Wind ONO/NO 12-19 knp.
Ik heb gevaren met 8, 10, 11 en 12 m Cabrinha Switchblades op TT's.
|
|
|
tgroot
|
Ben blij dat het eindelijk echt een dag helemaal windstil is, heerlijk om niet aan kiten te hoeven denken Ok, gepowerde twintip sessie is dan weer wel even geleden. Niet lullig bedoeld, maar zon foil sessie valt toch in het niets tov kringetjes tekenen in de lucht met 40kn? Of ben ik nou echt iets fantastisch aan het missen?
|
|
|