Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Krijg de handleiding niet gevonden, maar weet wel dat de safety werkt doordat de hele chickenloop los komt van het depowerkoord en er een mini safety binnen in de grote knop met pijl gebouwd zit. Die secundaire safety moet dus eerst in elkaar voordat je de hoofd safety kunt monteren mocht je ze beide geactiveerd hebben.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Zoals Evan het beschrijft is de 'normale'probleemloze manier.
Nou weet ik niet of het om een nieuwe bar gaat of een bar die al vaker gebruikt is en lange tijd heeft stil gelegen. In dat laatste geval: Zit de QR wss van binnen vol met een koek van zand/zout die helemaal is uitgehard. Het beste is om die een aantal dagen in een emmer water met een beetje zeep te doen en zo nu en dan weer opnieuw proberen of je uiteindelijk de QR wel kan openen. mocht dat lukken (ik help het je hopen) dan daarna alles zo goed mogelijk schoonmaken en checken of er niet bij metalen onderdelen corrosie is ontstaan. Zout is daar meestal debet aan.
In het gunstigste geval kun je alles weer 'soepel' werkend krijgen, heb je minder geluk en heeft de corrossie als een gezwel gewerkt: kijken naar een nieuwe QR, dan wel nieuwe bar
|
|
|
Jieles
Geen avatar
|
Bedankt Voor De reacties van binnen is het systeem Helemaal schoon ligt nu uit elkaar probleem is krijg het niet Meer in elkaar. Wat ik ook probeer. Iets aantikken en en alles valt weer uit elkaar vind het in elk geval geen fijn systeem.
|
|
|
|
|
|
KiteShallow
|
Laat je het weten (hoe) je probleem is opgelost.
|
|
|
Jieles
Geen avatar
|
Hi allemaal het Probleem is opgelost had ook een mail geschreven aan gin en die hebben mij de complete handleiding toegestuurd eigenlijk was het heel simpel maar je moet het maar net even weten. Allemaal bedankt voor de reacties hier.
|
|
|