|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb ook wat dingen te doen dus blijf ook maar thuis. Zijn wel een aantal gasten naar Delfzijl
|
|
|
To
|
te ver rijden
|
|
|
Retard
|
Zelf launch je weet wel
|
|
|
johan
|
Gister heb ik lekker gekite op Muiderberg (Rhino 10) maar vandaag ga ik werken. gr johan
|
|
|
bestwaroos
|
damn wat een bikkelverhalen hier!! ik wacht even op warmere tijden!
|
|
|
Woodmaster
|
Hoe laat muiderberg? Ben net wakker van de nacht dienst eerder dan 14.30 uur word hem niet!
|
|
|
To
|
als je wilt gaan vind ik dat prima laat maar een mooie tijd weten!
|
|
|
PeeWee
|
damn wat een bikkelverhalen hier!! ik wacht even op warmere tijden!
Me Too. Dit koude weer slaat nergens op. Trouwens, volgende week een weekje naar Zuid-Afrika (met mijn werk). Ga jij ook nog of ben je al geweest? See joe
|
|
|
To
|
muiderberg gaat niet door?
|
|
|
To
|
|
|
|
|
To
|
weers omstandigheden waren goed knoop of 19, had alles bij me maar er was niemand helaas, ben ook nietmeer het water op gegaan, het was nog wel helemaal open !!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
weers omstandigheden waren goed knoop of 19, had alles bij me maar er was niemand helaas, ben ook nietmeer het water op gegaan, het was nog wel helemaal open !!
jammer !!!! had je met niemand afgesproken dan? Alleen het water op gaan is idd geen optie
|
|
|
Langbeest
|
Lullig maar goed besluit T.M
|
|
|
To
|
je kan wel overal staan maar als je met je kop in de modder beland na een sprong heb je nog niks aan je benen hahaha:P.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
je kan wel overal staan maar als je met je kop in de modder beland na een sprong heb je nog niks aan je benen hahaha:P.
Zijn wel meer dingen die ik kan verzinnen.. Of het nu diep of ondiep is dat maakt niet uit.. Gewoon NOOIT alleen het water op gaan
|
|
|
|
bestwaroos
|
@peewee Baaie veel plesier daar! Ik ben helaas nie geweest nie dit jaar, ben bang dat het volgend jaar pas weer wordt! Welke hoek van SA ga je heen?
|
|
|
|
To
|
ja wij ook met ze 2en, wij rijden naar de pier, hoelaat gaan jullie?
|
|
|
Gerard
Gast
|
Even afwachten of de verwachting voor zondag tegen die tijd nog klopt. Beslis zaterdagavond of zondagochtend waar en hoe laat.
|
|
|
Retard
|
, Ik heb alvast een 10m2 onder me hoeden als de verwachtingen neer dalen
|
|
|
To
|
hoe kom je daar dan aan? staat nu op 29 knoopjes