Giertje
|
Hoi Richard, ik heb uit welingelichte bron vernomen dat TBK zich aan het beraden is of hij nog wel met goed fatsoen naar El Gouna kan gaan. Nu het moslimbroederschap de touwtjes in handen heeft is hij, gelet op zijn trauma dat hij vorig jaar heeft opgelopen toen hij door de Beun werd aan gezien voor Nancy. Bang dat hij verplicht wordt om een boerka te gaan dragen. Dus de kans dat hij uiteindelijk met jou mee gaat is zit er dik in.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Dus de kans dat hij uiteindelijk met jou mee gaat is zit er dik in. En Zo is dat !!!!!!!! , Ik wil eigenlijk ook niet naar Tarifa maar ik doe het voor Frank
|
|
|
TBK
|
Hoi Richard, ik heb uit welingelichte bron vernomen dat TBK zich aan het beraden is of hij nog wel met goed fatsoen naar El Gouna kan gaan. Nu het moslimbroederschap de touwtjes in handen heeft is hij, gelet op zijn trauma dat hij vorig jaar heeft opgelopen toen hij door de Beun werd aan gezien voor Nancy. Bang dat hij verplicht wordt om een boerka te gaan dragen. Dus de kans dat hij uiteindelijk met jou mee gaat is zit er dik in. Gaat niet lukken ! Het blijft bij El Gouwnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaa !
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Hoi Richard, ik heb uit welingelichte bron vernomen dat TBK zich aan het beraden is of hij nog wel met goed fatsoen naar El Gouna kan gaan. Nu het moslimbroederschap de touwtjes in handen heeft is hij, gelet op zijn trauma dat hij vorig jaar heeft opgelopen toen hij door de Beun werd aan gezien voor Nancy. Bang dat hij verplicht wordt om een boerka te gaan dragen. Dus de kans dat hij uiteindelijk met jou mee gaat is zit er dik in. Gaat niet lukken ! Het blijft bij El Gouwnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaa ! Beviel het je zo goed als Nancy... of is het de boerka die je mag dragen
|
|
|
TBK
|
Hoi Richard, ik heb uit welingelichte bron vernomen dat TBK zich aan het beraden is of hij nog wel met goed fatsoen naar El Gouna kan gaan. Nu het moslimbroederschap de touwtjes in handen heeft is hij, gelet op zijn trauma dat hij vorig jaar heeft opgelopen toen hij door de Beun werd aan gezien voor Nancy. Bang dat hij verplicht wordt om een boerka te gaan dragen. Dus de kans dat hij uiteindelijk met jou mee gaat is zit er dik in. Gaat niet lukken ! Het blijft bij El Gouwnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaa ! Beviel het je zo goed als Nancy... of is het de boerka die je mag dragen ' Ja Klaas, de Beun heeft van die heerlijke zachte handen daar kan niets tegenop !(vrienden_kitesmiley) Ga je nou nog mee Ja/nee uit je mailtje kan ik het niet echt opmaken. Zo ja, stuur vandaag je gegevens nog even door. Alvast bedankt !
|
|
|
Plan B
|
Ik ben van plan dit jaar ook naar Tarifa te gaan met nog 4 andere. Alleen kan ik niet in september want dan begint de school weer en in regel de intro. Dus daar moet ik dan wel een beetje bij zijn Mochten jullie dan ipv september ergens in augustus gaan kunnen we misschien met z'n alle daar knalle Als dat niet 't geval is word het evengoed wel een mooie vakantie voor bijde denk ik zo maar
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Wat is dit toch weer heerlijk om te lezen. Elkaar weer lekker opnaaien. Ieder jaar hetzelfde. Fantastisch.
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Teigert (mot hem nog vragen om mee te gaan) (als tie van mijn zuster mag) Kansloos, heb vliegangst dusz ga nie lukku nie
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Want Herman regelt dat de KLM de vlucht sponsort... Zo'n goeierik
|
|
|
FlyingHigh
|
Jammerrrr jammerrr, tis dat transavia erop vliegt, anders had ik het geregeld.
|
|
|
|
mocem
|
Transavia... dat kan pas over 2 jaar.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Jammerrrr jammerrr, tis dat transavia erop vliegt, anders had ik het geregeld. Jij bent toch de meester in het lobbiën... As jij noa s ff bij de RvB van Star Alliances een tippie neerlegt dat er een enorme markt van kiterts is die graag op en neer de Kanarie weilanden wil, dan is er een potentie/gat in de markt. En ff afgaand op de aandelen KLM, gaat het niet zo goed, dan gelijk weer beter met de KLM. Of de KLM trekt ff de portokas open en doedelt die hele Transavia in zijn achterzak en dan is alles sowiesoso gefeliciflapstaart... En dan hoef jij alleen nog je tanpasta glimlach op te zetten en onze vlucht is gesponsort. "Goeiemorgen Kitekings, ik wens u een fijne vlucht!" en toen werden we weer wakker
|
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Heerlijk in het droogpakkie Klaas lekker vlak watertje om ff lekker te oefenen. Ries, el Medano moet je wezen. Hebben er ook nog een compressortje, zodat je niet hoeft te pompen.Maar dit jaar wordt het toch el Gouwna voor mij hoor. Gezellig met dat zooitje ongeregeld lekker geiten en kiten. Goprootje mee, zodat er eindelijk eens fatsoenlijke beelden in het verslag komen. Ga nou maar gewoon mee.....ideaal zeetje voor jou, want zoals je gister bezig was in die golfjes....pfff. Vlak water is beter voor je Ries
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ik kon gewoon niet glooven dat dat Ries was, totdat ik hem zag omkleden in sien Buske Was er wat aan de hand daar in dat hoekje bij de Pier zat er een anker aan je vin Je leek wel een italiaanse kapitein die te dicht bij de stenen was wezen varen...
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Jaja, de kou komt er aan heren!!
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Morgen ZZO zou niet weten waarheen te gaan Wat te zeggen van Schell Tis niet opti: geen golven en het is stervenskoud water... maar das allemaal emotie
|
|
|