|
MEGALOOPBEUN
|
zo john de eerste sessie heb je er al weer op zitten fijn voor je kan je weer langzaam revalideren voor egypte had zaterdag ook wel willen varen maar heb gekozen voor vandaag was er om een uurtje of half 12 en er was bijna niemand maar af en toe regen maar nat word je toch maar het was heerlijk op het water lekker bijna alleen super hoog jumpen heerlijke kite die nitro later kwamen littleman en zwafraatje ook nog langs toen werd ie nog wat harder heerlijk 2 uurtjes gevaren topdag peter nog bedankt voor deze heerlijk highjump kites JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
p.s gelukkig waren er ook weer lessers gelukkig boven de 30 knopen anders is het nie leuk meer
klaasie klaasie nou ben je het haasie veel sterkte en neem nou eens les
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Klaas, sterkte met je herstel
Op Wijk was een Superrrrdag vandaag, even gewacht nadat de buien weg waren, daarna zonnetje en de wind was nog meer naar west gedraaid, en het was ongeveer knopie of 27 Heeeeerlijk mooie bakken, met vlakke stukken tussendoor ,:) en dan lekker met 7 man en 6 windsurfers op het water, Wat een speeltuin was het,alleen me benen zijn nog meer stuk
Morgen nog een dagje, en dan weer werken
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik had je al aan de telefoon gehad Klaas, maar nogmaals sterkte man
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
John mooi dat je weer lekker aan het knallen bent ! Gisteren was een mooie speeltuin op Wijk en de 9m bleef weer vol met lucht, uitkijken met die schelpen/scheermesjes daar ! Vandaag koopzondag en wat rondgekeken voor vloerafwerking voor me huissie, lekker windje nog na de buien maar ik ben kapot en wat blauwe plekken op me reet van gister Klaas beterschap man maar zo'n kiteloop moet je gewoon niet doen met een 12m die gaat niet makkelijk rond, volgende keer je barretje gewoon loslaten zodat het niet gebeurd Sterkte !
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Sterkte Klaas, zit je niet mee de laatste tijd.....
|
|
|
@LaurenS
|
Ai Klaas, wij ouwe mannuh moeten ook niet meer kiten eigenlijk, sterkte met het herstel fijne vent. Het is je idd niet echt gegund de laatste tijd .
|
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Morgen zijn we om een uur of 11 op Wijk,gaan we weer ff knallen Ik pak een paar uur van me werk ben er rond een uur of twee hoop ik
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Ben ook rond een uur of 10 op Wijk, 3de dag op rij Maar eerst nog even Tread BMX afkijken op Extreme Sports
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
@Mannen, thanxs voor jullie woorden... ik voel al bijna nix meer @Tim je hebt helemaal gelijk, ik had die bar gewoon moeten laten gaan, maar in die 'achtbaan' wilde ik nog iets vasthouden... @Peet, zelfs wij ouwemannen moeten nog gekke dingen kunnen doen toch ... kheb iig de push van een vette loop mogen meemaken.... en daarna de klap en daarna nog een push naar boven, hehe, was dit nou de megaloop waar Ruben van droomt
|
|
|
Sandro
|
Wat wordt het vandaag, schell of wijk?
|
|
|
Nickje
|
Ik ben ook om 10.00 / 11.00 uur op Wijk! Heb er zin an!
|
|
|
Nickje
|
Zo, dat was weer een lekker dagje op Wijk. Hele dag met de 9,5 gevaren maar achteraf had ik toch beter mn 13,5 kunnen varen. Anywayz, was een top dagje en leuk om eens met wat kitehigh mensen te lullen
|
|
|
Flinty
|
Is het nu nog wat? Het zou afnemen maar kan nog wel varen met een 11 denk ik?
|
|
|
franco
|
k...........t klaas sterkte man!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Net terug van een daggie heerlijk met de 9m varen op wijk. Wel een klotsbak hoor . Had echt gehoopt opmooie golven met flinke vlakke stukken. Wel lekker met mijn nieuwe kite kunnen oefenen . Gaat steeds beter en vind het toch wel lekkere kites nu. Nog lekker zitten snacken bij Aloha en weer lekker met een aantal mensen lopen ouwehoeren. Mooi daggie dus....
|
|
|
|
@LaurenS
|
Zo nog effe lekker een paar uurtjes meegepakt op Wijk.. Zo is dat
|
|
|