"Marktplaats zooi" heeft te maken met het aanbieden van oude meuk, beginner-onvriendelijk en ronduit onveilig spul. Ik weet niet in hoeverre de toch daaronder valt, maar een kite uit 2009 is niet per definitie onveilig. Wat je ervoor moet vragen? Kijk op vergelijkbare forums voor ideeën. En anders "wat een gek ervoor geeft".
Het is niet veel soeps wat je ervoor krijgt op het moment, zeker niet op marktplaats. En met reparaties in je kite, je kan het wel schudden, dat wordt een zitzak, misschien levert de bar nog 70 op.
qua afschrijving hanteer ik meestal qua prijs vorming eerste jaar de helft en daarna per jaar 10% eraf dus jij hebt een torch uit 2009 de maat vermeld je er niet bij maar laten we zeggen een 11 die je voor 1000 euro hebt gekocht dus die is 4 jaar oud dat is dus 500 min 30 procent = 350 en dat is een reele prijs maar omdat de kite 2 x gerepareerd is word de waarde de helft zo werkt dat gewoon op marktplaats dus 175 a 200 euro voor de kite.
dan heb je nog een bar maar die komt ook uit 2009 lijnen zijn dan wel aan vervanging toe de safty lijn ook depowerlijn ook dus wat vang je daar voor 100 max 2009 bar daar staan ze meestal voor te koop ik kocht een 2011 bar voor 110 euro 2 maanden geleden op mp
Dus jou kite is in mijn ogen met bar 300 waard met bar het is wel zo dat ik en zo ook de meeste een kite die 2 keer gerepareerd is hoe vak kundig dat ook gedaan mag zijn meestal links laten liggen als die heel was geweest en in heel goede staat had je nog wel 400/450 kunnen vangen kite+bar op MP
Maar op MP is maar net wat de gek er voor geeft. succes met de verkoop.