Steven
|
kunnen ze ja dat niet gewoon vertellen bij surfpirates? ik ken ze iig niet...
|
|
|
Arjan
Geen avatar
|
Ik heb al een emial gestuurd, hoe lang het zou gaan duren, maar geen reactie.
Daarom vroeg me ik me af of hier mensen er ervaringen mee haddn.
|
|
|
G.J.
Gast
|
Arjan gewoon even bellen.... gaat het snelste....en even checken of ze je betaling hebben ontvangen.
|
|
|
Kevin
|
Denk dat het best effe duurt aangezien die surfpirates toch in duitseland zit of heb ik de verkeerde ?? Groet Kevin
|
|
|
sander....
Gast
|
Surfpirates is wel te vertrouwen heb er vorig jaar ook een kite gekocht. Het duurt ongeveer 3 dagen voordat je geld binnen is en dan nog eens 3 dagen voor het bezorgen.
|
|
|
Airjan
|
Ik heb 2 keer een kite besteld die bij surfpirates wegkwam. Liep wel via E-bay. Het beantwoorden van vragen duurde soms wel iets langer dan gewenst ( kwam ook natuurlijk door eigen ongeduld ) maar heb alles netjes geleverd gekregen en ze gaven mij ook altijd voor de tijd een Trackingnummer van het pakket ( DPD ) zodat ik kon kijken wanneer ik het pakket zou ontvangen. Alles in orde dus lijkt me, alleen nog even geduld hebben.
(sealedlips_kitesmiley) (sealedlips_kitesmiley) (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
Passie
|
ahaa... als ik kite bestel kan ik nooit wachten.. :P
|
|
|
Arjan
Geen avatar
|
Hey bedankt.....ja dat is het voornamelijk ook..ongeduld...kan niet wachten Maar ik zal wel moeten. (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Kevin
|
was het dus de surfpirates uit duitseland heb namelijk nog een nieuwe kite nodig en wat voorn kiteh eb je besteld of mogen we dat niet weten Groet Kevin
|
|
|
Arjan
Geen avatar
|
O ja natuurlijk wel...een V4 12qm........sta nog te twijfelen of ik er beter nog een 8 of een 16 bij moet nemen....
't is niet de nieuwst model dat weet ik, maar ik ben net klaar met lessen en dit lijkt me wel ok.
|
|
|
Kevin
|
oke mooie kite veel plezier er mee en denk dat dat wel gaat lukken teminste van wat ik ervan heb gezien op de brouwersdam en op wijk aan zee was wel goed maar nog effem ijn andere vraag is die winkel nou in duitseland ?? want weeti k nog steeds niet !
Groet Kevin
|
|
|
Arjan
Geen avatar
|
ik stuur je wel even een bericht, anders kan het als reclame worden gezien.
|
|
|
adrenalin
|
hmmm, wel apart lage prijzen, een X4 16 voor 444,- "komplett" ????
|
|
|
KiteDemon
|
De internetprijzen zijn ook een goed argument om te onderhandelen met een dealer hier in NL. Een beetje dealer ziet zijn klantjes ook liever niet weglopen naar die duitsers.
|
|
|
jeffrey
|
ik heb bijna al mijn kites bij pirates gekocht en ze zijn tot nu noch allemaal aangekomen dus ik vind de surfes echt super top
|
|
|
TtHoM@s
|
wat is hun site?
|
|
|
(R)Ikke
|
Surfpirates, ik heb ervaring.
Ik heb daar mijn thorn besteld. Vrijdag besteld, zaterdag betaald en de vrijdag daarop keurig netjes door een duits bedrijf afgeleverd. € 15 verzendkosten.
|
|
|
Arjan
Geen avatar
|
Allemaal positieve verhalen....dus dan kan ik nu niets anders doen dat wachten
(cry_kitesmiley)
|
|
|
Kevin
|
die prijzen zijn iderdaat heel raar want een x4 12 is daar 499 en een x4 20m2 is daar 399 en ze zijn allebij compleet (geschokt_kitesmiley) maarja verder leuk als je een grote kite zoekt Groet Kevin
|
|
|
Garmt
|
die prijzen zijn iderdaat heel raar want een x4 12 is daar 499 en een x4 20m2 is daar 399 en ze zijn allebij compleet (geschokt_kitesmiley) maarja verder leuk als je een grote kite zoekt Groet Kevin Vraag, aanbod, economie, etc.... Ze zullen wel een hele zooi 20m-kites hebben gekocht waar een andere shop mee bleef zitten. De 12 is natuurlijk een courantere maat dus die mag wat meer kosten.
|
|
|
Mick
Gast
|
Zondag wat besteld bij kitefly.de en gisteren al binnen. Kijk in de verpakking zit er dit in visitekaartje formaat bij: (Handig hoor)
|
|
|
|
Mick
Gast
|
Goede en commercieele knul die Bastian van M-T-B. Mijn impactvest kreeg die niet op tijd en wordt kostenloos en per express naar m'n vakantie adres gestuurd..... TOP = opmerking, geen reclame
|
|
|
®obbe®t
|
geen reclame (grinnik_kitesmiley) maar ik weet wel waar ik mijn zooi ga kopen (hangloose_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley) bedankt voordie ti (up_kitesmiley)p
|
|
|