kitepower07
|
Morgenochtend workum!! wie is er nog meer van de partij?
|
|
|
piede
|
Morgenochtend workum!! wie is er nog meer van de partij? Yoo wat is je nummer, kunnen we ff wat afspreken, bijv dat je me van het station oppikt;)
|
|
|
Gj
|
Nog de beloofde loop foto. http://img218.imageshack.us/my.php?image=gjcrashtl3.jpgsorry tering forum hier. wat de fok is dit voor ENORM tyfus forum. Je hebt dit bericht reeds een keer verstuurd! Het zou kunnen dat je per ongeluk dubbel geklikt hebt of geprobeerd hebt om te verversen. STERF HOER! JEZUS@
|
|
|
Steven
|
Mooie foto!
|
|
|
Jordi_1990
|
zoiets gj? lekkaaaah! brute crash
|
|
|
piede
|
wel grappig dat je na de crash gewoon doorvaart!
|
|
|
Gj
|
wel grappig dat je na de crash gewoon doorvaart! dat is peter hahah. die voer recht achterme, reden van dat de loop verkeerd stond zwaar overpowerd met de 8 ik dacht scheit doe die loop gewoon nouja met dit als gevolg en 10 blauwe vingertoppen.
|
|
|
Geronimo79
|
vind em vooral zo mooi in elkaar gezet die foto.......... (geen commentaar aub... was laat)
|
|
|
|
|
Gj
|
leuke foto, eentje om in te lijsten.
Zo! waar hang jij uit dan!
|
|
|
Jelke
|
Lekker hoor ! Is een mooie foto voor op Ben z'n website
|
|
|
|
Geronimo79
|
whats the new shit dan?
|
|
|
wittie
|
@ geranimo Nog bedankt voor je tip. (bularoo) Vond de keuze qua prijs makkelijk, maar zat meer met de maten. 7m 10m en 13m Ben toch gegaan voor de waroo. Een 13m '07 en en 9m '08 in bestelling Nu net vrij en hoop 'm nog te kunnen testen op workum @ricardo poep, poep, shit, stront. Dit alles komt altijd uit je bek! roland
|
|
|
Geronimo79
|
damn... gaafjes... dat gaat vliegen worden voor je.. have fun...
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
5 bikkels vandaag op workum. was weer lekker dagje. wat heb je nog meer nodig: wind, regen, kou, kitegear... geluksmomentje!
|
|
|
kitepower07
|
HEERLIJK was het! lekker constant windje en alle ruimte zondag maar weer of niet?
|
|
|
zarda
|
Ehh jurjen morgen is de wind wel wat beter maar ik ben dr hopelijk allebei. groeten Sjoerd (heat 1 sticcked)
|
|
|
Steven
|
Wie gaat er morgen los?!
|
|
|
kitepower07
|
hmm ja zie dat het voor zondag wat ingekakt is.... bale. Morgen werken en geen kiten helaas. Veel plezier moarn
|
|
|
zarda
|
ik ben aanwezig morgen en mijn moeder dus ook.
|
|
|
Jordi_1990
|
wie gaat er zondag? ik wil wel:D
|
|
|
Gertjan
|
Ik kijk morgenvroeg wel even of ik ga. Heb meer zin om zondag heen te gaan (moet er natuurlijk wel wind staan).
|
|
|