|
Flakkee-John
|
oftopic Yo @ flakkee-local deze week nog tijd om te kiten? Ga nu werken maar heb dinsdag woens en donderdag vr
@ Litewave. ik heb dit van jullie kicke site kan jij ons helpen?
greetz John
|
|
|
Airjan
|
Zoek een duikwinkel op en vraag naar polsseals voor een droogpak.
|
|
|
kitertjuh
|
ik heb die ook van prolimit met open handpalmen. zolang je handen niet onder water kopen zijn het top dingen en als ze wel nat worden vriezen je vingers er af!
Wat ik nu doe is: Ik pak van die schoonmaakhandschoenen en die d0oe ik eronder dan worden je handen niet nat. Werkt perfect.
|
|
|
|
Flakkee Local
|
Ik had er chirurgen handschoentjes onder, nou de kou trok er echt doorheen. Nat waren mijn vingers niet maar toch.
|
|
|
flyingkite
|
herni watersport op de kralingseplaslaan moet ze zeker hebben
|
|
|
|
kitertjuh
|
geen chirurgen handschoenen. maar van die gele/roze handschoenen die de schoonmakers ook gebruiken.
|
|
|
gijsv2
Gast
|
Zelf heb ik neoprene duikhandschoenen, zijn dik en warm lijkt me beter dan aan elkaar gekluste werkhandschoenen met fleece eronder!!
|
|
|
Emiel
|
ik doe het nu zo dat ik me handen insmeer met vaseline, dan latex handschoentjes en daarover schoonmaakhandschoenen. dit werkt wel goed maar het is niet ideaal.. iig evenwarm als die neopreen handschoentjes.
|
|
|
bignelis
|
Ik had er chirurgen handschoentjes onder, nou de kou trok er echt doorheen. Nat waren mijn vingers niet maar toch.
Chirurgen handschoenen zijn wel even wat dunner dan huishoudhandschoenen. Daarbij weet ik uit eigen ervaring dat in die chirurghandschoenen je handen klam worden van het zweet = water = nat --> koud. Mss is het in huishoudehandschoenen ook minder.
|
|
|
|
moet ook nog ff neopreen handschoenen scoren. wat zijn goeie en wat vooral niet?
|
|
|
Psychotic
|
ik heb nergens last van met die pro limit wantjes, de windschill doet het meeste op je handen, dne die houden ze perfect tegen
|
|
|
Sake
Gast
|
ik heb nergens last van met die pro limit wantjes, de windschill doet het meeste op je handen, dne die houden ze perfect tegen
Idd. Wat doet pijn dan?
|
|
|
TijN
|
Ik heb ook duikhandschoenen alleen ik krijg echt vette kramp doordat die dingen niet gemaakt zijn om een bar mee vast te houden je moet al echt knijpen om je vingers rond de bar te trekken mega irritant maar nu heb ik zeilhandschoentjes met daarover chirurg handschoenen werkt mega goed (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Bazaki-Thijs
Gast
|
praxis verkoopt ghemie handschoenen. En voor polsseals moet je ff met intersurf sneek bellen. Ze turen ze zo voor je op, maar wel een potje lijm er bij doen he Link : www.intersurfsneek.nl
|
|
|
FrankP
|
3mm duikhandschoentjes. Werkt perfect.
|
|
|
|
litewave
|
Zelf heb ik neoprene duikhandschoenen, zijn dik en warm lijkt me beter dan aan elkaar gekluste werkhandschoenen met fleece eronder!!
Waarom zou dit niet werken dan? Je mag van mij dure handschoenenkopen hoor, die heb ik zelf ook, deze inelkaar gekluste zijn droger dan mijn dure gekochte
|
|
|
gijsv2
|
Waarom zou dit niet werken dan? Je mag van mij dure handschoenenkopen hoor, die heb ik zelf ook, deze inelkaar gekluste zijn droger dan mijn dure gekochte goedkoop is vaak duurkoop, het is buiten nog heel koud, als je nu gaat kiten is het belangrijk dat je jezelf goed inpkat, als je inelkaar gekluste handschoenen kapotgaan overleef je het wel maar onderkoeling/bevriezing geeft echt schade aan je lichaam voor de lange duur, zolas wintertenen etc etc. je moet het zelf weten, maar ik ben zuinig op m'n lichaam en duikhandschoenen zijn 40 euro is niet heelgoedkoop maar het scheelt niet zoveel!!!!
|
|
|
WIM
Geen avatar
|
Roze of gele keukenhandschoenen met een fleece handschoentje eronder werkt het beste vind ik. Met duikhandschoenen kreeg ik altijd krampen en die zijn ook minder warm.
|
|
|
Remko
|
Niel-pride open palm wanten met keuken handschoenen er onder. Absoluut geen last van koude handen en / of kramp. Dat ik vrijwel niet meer rook helpt overigens ook behoorlijk.
|
|
|