Emiel
|
houd spattend water tegen en ziet er vetter uit(vind ik) op fotos
|
|
|
Rich
|
Die vraag is al zooo vaak voorbij gekomen....
|
|
|
Jaap S
|
Een windsurfer heeft altijd nog een zeil achter staan en een kiter niet en dat geeft hem van die spillepootjes en het praktische van een broek is dat het pak beschermd als je crasht op bv het strand en niet te vergeten je vinnen enz enz..................... en vind je het niks het is niet verplicht het te dragen (grinnik_kitesmiley)niet iedere motorrijder heeft ook een leren pak aan : dus laat iedereen in z,n waarde
|
|
|
slufterhufters.com
|
Een gemiddeld pak kost 250e een broek kost 25e, scheur liever een broek dan een pak.
|
|
|
dimitri
Gast
|
Ik heb er afgelopen jaar al 2 van mijn reet gescheurd
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
ik draag geen broek, slechts een roze string. anders wordt m'n pak weer opengescheurd -xxx-
|
|
|
FLOF
|
Tis logisch, er zitten geen zakken in een wetsuit en waar laat ik anders mijn portomonee, mobieltje en autosleutels?
|
|
|
Brenkie
|
Dan kan je hem volpoepen als je angstig hoog de lucht in wordt geschoten! Ik vond het klets, maar als je soms in ondiep water kite en dan wel eens met je kont over het zand wordt getrokken scheelt het een hoop schade aan je pak.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Oke ik snap het......... het is dus een behoud van je pak.... [ color=Red]Ik vond het klets, maar als je soms in ondiep water kite en dan wel eens met je kont over het zand wordt getrokken scheelt het een hoop schade aan je pak.
[/color][/i]
|
|
|
kentyman
|
bescherming tegen crashes, 't houdt de wind beter tegen en 't ziet er beter uit :-)
|
|
|
|
kentyman
|
ik heb 'ne kite-broek met extra padding op belangrijke plekken :-)
|
|
|
Patrick..!
|
ik heb 'ne kite-broek met extra padding op belangrijke plekken :-)
Welke Broek heb je dan.. ?
|
|
|
VictorV
Geen avatar
|
Hallo, Zelf heb ik een NORTH broek (grijs/wit 2004). Was RETEDUUR!! 180 Euro geloof ik. Heb m' twee keer gedragen en vond het RUK! Zuigt zich vaccum tegen me benen waardoor bij bewegingsvrijheid in de lucht beperkt wordt. Ondanks dat ik de juiste maat heb (L). Nee, voor mij geen broek meer. Hij ligt nu in mijn kast als een zielig hoopje stof. Mzzzl Victor
|
|
|
gijsv2
|
super een broek, heb er een in frankrijk gekocht, heb je geen last meer van kwallen en heb je het ook niet zowarm als in een pak
|
|
|
Emiel
|
komend weekend sale bij de mormaii importeur. kitepants voor mooi prijsje(denk rond de 20euro) dus als je er nog eentje nodig hebt moet je maar even langsrijden daar
|
|
|
michiel v geel
|
hebben we het nu over beschermde de broeken of gewoon ordinaire shorts?
|
|
|
globe @ friend
Gast
|
Een broek heeft ook een complete ander functie rakkertjes.
Pro Limit heeft bv broeken van winddichte stof. Zo kun je een double lined pak aantrekken, hierover een chillwear pants en beperk je het windchill effect. De wind zorgt voor veel afkoeling namelijk. Als je een broek over je pak aantrekt die redelijk winddicht is blijven je benen dus warmer.
Afgelopen weekend erg veel verschil kunnen merken, zonder of mét broek.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Heb zelf de broek/pants van Brunotti deze is van dik en sterk materiaal en op de kont en schenen zit een stuk rubber ingenaaid kan je onbeperkt mee kontsliden over het schelpenstrand (nieuwe sport?)
|
|
|
martijn_e
|
Laatst in mirns met me kont over steentje gescheurd, scheur precies in me kruis (en koud jonge!!).
Ik draag tegenwoordig korte broek over me pak
|
|
|
Steven
|
Nutteloos topic...
|
|
|
wouterb
|
sjeq de search, moet je eens kijken hoevaak dit 'nutteloze' topic al besproken is...
|
|
|
|
Bodhi
|
Zeker als je een "glad"pak draagt is de beschermende factor een doorslaggevende factor. En wat die windsurfers ook zeggen... heel dat windsurfgebeuren is achterhaald, ik heb het ook vrij lang gedaan maar kiten is toch meer kicken dan windsurfen!!!
|
|
|