bestickering van kite

Nick123
Gast
Augustus 11, 2006, 21:16:04
edit2Rapporteer  
Nou het onderwerp zegt al genoeg, ik wil mijn kites laten bestickeren en ik vroeg mij af of iemand hier ervaring mee heeft en/of iemand een bedrijf weet die dat kan doen??\

alvast bedankt!!

greetz nick
nick123
Gast
Antwoord #1 Augustus 11, 2006, 21:17:08
edit2Rapporteer  
en heeft iemand een kleine kosten indicatie??

alvast bedankt!!!

Greetz nicl
RoBLMD

Antwoord #2 Augustus 11, 2006, 21:23:42
edit2Rapporteer  
Heb ik ook al eens aan gedacht.. het is een mooi reclame object.
maarreeeeh.. het zal wel met een reden zijn dat de Profs niet met reclame op hun kite varen....?
stickers zijn zwaar Huh en dat heeft invloed op je kite Huh
nick123
Gast
Antwoord #3 Augustus 11, 2006, 21:40:31
edit2Rapporteer  
Je ziet het de laaste tijd wel steeds vaker voorkomen  ik heb al mensen met een autobedrijf op hun kite gezien en ik weet dat er iemand voor een hotel in egmond reclame vaart.

dus het kan wel! Hij zal misschien iets minder snel de lucht in gaan ofzo.

Greetz
tom_beul
Gast
Antwoord #4 Augustus 11, 2006, 21:46:57
edit2Rapporteer  
Ruben heeft ook Red Bull op ze kite, dus de profs hebben het ook

RoBLMD

Antwoord #5 Augustus 11, 2006, 21:56:24
edit2Rapporteer  
ja, kitepoop je hebt gelijk. Ik ben benieuw wie het antwoord heeft.

Denk dat er vast wel mensen zijn die zich willen laten sponsoren door de lokale snackbar voor een gratis frikandel  (grinnik_kitesmiley)
globe

Antwoord #6 Augustus 11, 2006, 21:59:37
edit2Rapporteer  
zeefdrukken....
boeki

Logs: 0 | 18 uur
Antwoord #7 Augustus 11, 2006, 22:28:00
edit2Rapporteer  
kun je op elke hoek van de straat laten doen, wel even checken want er zijn meerdere soorten inkt die ze gebruiken en sommige moeten op hoge temperatuur na behandeld worden en dat sloopt het doek van je kite

nick123
Gast
Antwoord #8 Augustus 11, 2006, 22:28:55
edit2Rapporteer  
zeefdrukken???

Kan je dat wat uitgebreider omschrijven voor me?

Thanks!
boeki

Antwoord #9 Augustus 11, 2006, 22:32:29
edit2Rapporteer  
Sorry net in de verkeerde gepost,

kun je dus op elke hoek van de straat bij een boer laten doen die ook tshirts doet.

is voor een one off meestal wel duur omdat je een zogenaamde zeef moet laten maken.

let dus op de nabehandeling dat die niet te warm is

volgens mij heb je verschillende inkten, op water basis en op oplosmiddel basis. als je de eerste neemt krijg je vaak een vlakker en dus strakker resultaat
nick123
Gast
Antwoord #10 Augustus 11, 2006, 22:36:19
edit2Rapporteer  
en weet je daar toevallig ook ongeveer de kosten daarvan??
boeki

Antwoord #11 Augustus 11, 2006, 22:41:27
edit2Rapporteer  
De kosten zijn erg afhankelijk van de grootte van je ontwerp.

sowieso moet je voor elke kleur een andere zeef laten maken.

het beste kun je gewoon eens bellen met een textiel drukker, misschien dat die de lol er van inziet en je wel wil sponsoren.

Misschien weet die trouwens nog meet technieken.

Verder is het een goed idee om een zeilmaker te bellen en deze te vragen hoe hij dat doet.

in Eindhoven zou je eens kunnen bellen naar Hanibal textiel, super relaxte kerel en niet schreeuwend duur.

Hannibal Zeefdruk/Transferdruk > Meer: TextieldrukkerijenHoogstraat 10/B
5611JR Eindhoven
040-2961431
Marco01

Antwoord #12 Augustus 12, 2006, 03:34:58
edit2Rapporteer  
Ik weet van een kitewinkel vroegen dat deze de reclame in het doek naaide met spinaker stof.
Dit vanwege dat het drukken te doorschijnend was .... Maar misschien zijn er ondertussen wel nieuwe technieken die dit goed telaten.

Ik heb voor mij bedrijf tshirts ect laten drukken bij www.vism.nl dit is een klein bedrijfje die het erg goed em zeker netjes doet.

Kosten tshirt 5, euro logo voorkant 2,50 en achterkant rugbreede 5,euro ex bw allemaal

Neem eens contact met hem op ( Marco Verbeek )
TomHong

Antwoord #13 Augustus 12, 2006, 17:13:12
edit2Rapporteer  
Als je een zeilmaker in de buurt hebt zitten, zou ik daar langs gaan. Tegenwoordig hebben de meeste zeilmakers spinaker plakdoek (incl. reclame wordt volgens mij ook uitbesteed door hun maar zij plakken het in). Het blijft goed op het kitedoek zitten en is in verhouding niet erg zwaar. Ik zou het in de buurt van de tube's plakken voor de stevigheid. Voor info zou ik ff naar Quantum-sails Brouwershaven bellen.
Le Coq
Gast
Antwoord #14 Augustus 12, 2006, 18:43:41
edit2Rapporteer  
Zeefdrukken lijkt mij ook de juiste oplossing. Zodra je zaken op je kite gaat plakken of naaien zal dit volgens mij altijd de vliegeigenschappen van je kite nadelig beinvloeden.
Voor meer info naar de plaatselijke zeefdrukker gaan en vragen wat de kosten en de mogelijkheden zijn.

Of je probeert dit:
http://www.vliegerforum.nl/index.php?s=b59e4a99a82ea70d5f16906acdd1069c&showtopic=27859

Of je probeert het hier:
http://www.trienko.nl/textiel.html

Toch wel handig, dat google.....

Succes
kevinkite

Antwoord #15 Augustus 12, 2006, 20:44:39
edit2Rapporteer  
Weet wel bij vliegerzaak DE PADDESTOEL in schiedam hadden ze een zaak in rotterdam die dat deed voor ze misschien daar het andwoord op je vraag
Arctic_Monkey

Antwoord #16 Augustus 13, 2006, 15:05:23
edit2Rapporteer  
laatst was er ook een topic over een nieuw kitemerk uit t oosten waar ze jouw reclame al meteen op zetten weet de naam niet maar miss is dat wat..
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.