Erik de Berik
|
Absoluut niks tegen North,maar dit lijkt wel een kogelvrij vest.Verder geen ervaring met North Impact,keb zelf (hoe kan t ook anders ...sorry) een Mystic & Jobe (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Marijn alias Vos
|
heb er nog wel eentje liggen. model voor de waisttrapeze. PB anders een
|
|
|
-jeroen
|
deze is erg lekker!
past veel beter dan een mystic, nauwsluitend, geen irritante rits die kapot kan (wat natuurlijk gebeurt) geen schuurplekken als je hem zonder pak gebruikt en geen geschuif onder je armen en in je hals.....
Dit model lijkt wel lager te zijn nog dan de vorige uitvoering....check even of je heuptrapeze er nog goed onder past!
|
|
|
D@rkSt@r
|
lijkt me een beetje groot.. moet je dan je tapeze over je impact vest doen ?? dat zal vast niet comfortabel zitten.. bij die van mystic heb je daar geen last van
|
|
|
Passie
|
ik zoek er ook een, is er geen impact vest voor heuptrapezes??
|
|
|
Pilando
|
Mystic gallore!!!!! Echt een fijn vest en idd valt mooi onder je heuptrapeze!!! Gday Pilando
|
|
|
hennie
Geen avatar
|
Een heuptrapeze dat toch zo'n broekje of bedoelen jullie dat die net boven je heup zit en is het gwn waist. Ik zoek namelijk ook zo'n geval voor de mystic warrior is het dan juist chille om mystic te nemen of is north of naish beter. Iemand ervaring? GRTz hennie
|
|
|
rEwd
|
waist is de Engelse term voor heupen! Dus denk na en tel uit je winst
|
|
|
D@rkSt@r
|
de mystic trapeze past perfect met een heup en waist strapeze heb hem zelf ook het vest stopt precies onder je ribben en dan heb je een stuk klitteband die het vest goed op zijn plaats houd.. als je je trapeze dan aandoet zit het als een huis.. en je bent niet onderwater te krijgen met dat vest zoveel dijfvermogen zit er in. ook al zeggen ze zelf met koeie letters aan de binnenkant dat het niet bedoeld is als reddingvest..
|
|
|
Spike_L
|
Hoe hard heb je een impact vest nodig?? Ik ben (wordt) ook beginnede kiter, maar vraag me af of ik zo'n ding ook nodig ga hebben. Ik weet al van mijn lessen dat je hard over het water getrokken kan worden en met zo'n vest voel je het dan ook veel minder??? Misschien beetje off-topic vraagje, maar ben toch wel benieuwd...
|
|
|
|
hennie
Geen avatar
|
waist is de Engelse term voor heupen! Dus denk na en tel uit je winst Waist is engels voor taille, mijn taille zit boven mijn heup ik hoop dat dit bij jou ook zo is.
|
|
|
Erik de Berik
|
(grinnik_kitesmiley) Ja...., taille is bij sommige het smalste stuk tussen je heup en je ribbenpartij! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Johan01
|
Dat Mystic impact vest heb ik ook, past perfect, mijn Heuptrapeze (Peter Lynn) past eronder, terwijl deze een behoorlijk hoge rug heeft. Zittrapeze zal er dus ook goed onder passen.
Afgelopen week heb ik dit vest voor het eerst gedragen en ik moet zeggen dat ik het na 10min echt niet meer voelde.
@Spike_L : Inderdaad als je een keer hard op het water klapt zul je er minder last van hebben, verder geeft het iets drijfvermogen...
|
|
|
Radical Ronnie
Logs: 0 | 1555 uur
|
(grinnik_kitesmiley) Ja...., taille is bij sommige het smalste stuk tussen je heup en je ribbenpartij! (grinnik_kitesmiley)
Ja en bij weer anderen is het juist weer het dikste stuk, hè Erik? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
|
Johan01
|
ja ja, daar willen we dan wel graag een actiefoto van zien!!
|
|
|
VictorV
Geen avatar
|
Ieder zijn mening, maar ik vaar met het NORTH vest op de foto en... Hij bevalt me errrg goed. Sterker nog, ik merk niet dat ik hem aan heb TENZIJ ik giga op mijn plaat ga. Geen centje pijn in mijn ribben. Ook blijft hij gewoon op zijn plek en hoef ik hem niet steeds naar beneden te trekken. Past natuurlijk perfect aan bij mijn heuptrapeze (ook north). Doe er je voordeel mee. Maar ik wil niet anders.. gekneusde ribben komen niet meer in mijn boekje voor. Mzzzl Victor
|
|
|
Rowin
|
Johan01, er is nu ook al een nieuwe mystic he. Hij staat gek genoeg nog niet op de site, maar in frankrijk had iemand die. Ziet er nog beter en mooier uit (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Johan01
|
Wist ik niet, maar ik ben benieuwd naar de foto's.
Vooralsnog bevalt deze mij prima.... enne momenteel vind ik de bescherming belangrijker dan hoe het eruit ziet.
Twee weken geleden met mijn kiteboard op een waterskibaan geweest, tijdens de laatste keer varen, ontzettend hard op het water geklapt, en nu dus nog steeds last van een gekneusde rib. Vandaar dat ik nu gewoon met het Mystic vest het water op ga.
|
|
|
rEwd
|
waist is de Engelse term voor heupen! Dus denk na en tel uit je winst Waist is engels voor taille, mijn taille zit boven mijn heup ik hoop dat dit bij jou ook zo is. Correct, daar zit een heuptrapeze dan ook gek genoeg..
|
|
|
hennie
Geen avatar
|
waist is de Engelse term voor heupen! Dus denk na en tel uit je winst Waist is engels voor taille, mijn taille zit boven mijn heup ik hoop dat dit bij jou ook zo is. Correct, daar zit een heuptrapeze dan ook gek genoeg.. dan zit de heuptrapeze niet op zijn plek
|
|
|
massari
|
VictorV, hoe zit het met het drijvend vermogen van de North vest? Hij past mooi bij mijn heuptrapeze, ook een North.
|
|
|