rEwd
Berichten: 341
|
nou hij wordt toch gerepareerd? dus valt het onder de garantie....
|
|
|
Dutch_windmill
Berichten: 81
|
ja maar zoiets mag tog niet eraf getrokken worden. dat ding is gelijk een paar honderd eurootjes minder waard. de kosten van dat plakken kan me geen moer schelen. after sales behoort goed te zijn en zeker wanneer je als merk een eerste vlieger voor kitrsurfen op de markt brengt met allerlei kinderziektes. lever maar een nieuwe zou ik zeggen.
|
|
|
efgeha
Berichten: 177
|
Je hebt blijkbaar zelf al een antwoord op je vraag klaar dus daarmee lijkt mij de kous af voor ons anderen om te reageren..................
|
|
|
Dutch_windmill
Berichten: 81
|
ik had gehoopt op reacties van ervaringen bij andere merken voor zulk soort beschadigingen. weet iemand hoe andere merken hiermee omgaan?
|
|
|
rEwd
Berichten: 341
|
het wordt gerepareerd, wanneer het niet gerepareerd zou worden zou je een nieuwe krijgen. De winkelier/importeur houdt zich keurig aan de gestelde garantievoorwaarden...
Je kunt natuurlijk je kite met een steen eromheen door de pui van de winkel gooien misschien dat je dan een nieuwe krijgt :/
|
|
|
Dutch_windmill
Berichten: 81
|
nou als je dat keurig noemt, oordeel je niet objectief. ben je bevriend met de importeur ofzo?
|
|
|
Lex
Berichten: 4827
|
jij bent niet redelijk hier hoor. En je reageert best agressief, ben je die gene op je avater ofzo?
|
|
|
hifly
Gast
|
Ikzelf heb een Cabrinha Switchblade en een tijdje gelden in garantieperiode is m'n hoofdtube geknald . Heb contact opgenomen rechtreeks met de dealer , en deze geeft als uitleg gebruikersfout . Hij noemt dan 3 a 4 mogelijkheden op ( verkeerd opgevouwen of te hard gepomt enz ) waarom deze wel zo kunnen geknald zijn , zodat hij zeker is dat hij geen garantie hoeft te geven . Voor mij is het zo : zodra kite gekocht , oprotten . De winkeliers zelf zijn hier ook niet gelukkig mee want uiteindelijk krijgen zij de klachten en kunnen ze geen service geven . Cabrinha service sucks
|
|
|
Dutch_windmill
Berichten: 81
|
sorry dat was niet de bedoeling. Ik ben gewoon super terleurgesteld. en avater zegt me niks.
|
|
|
KiteKoe®t
Berichten: 1304
|
avatar is dat plaatje die je hebt gebruikt...
|
|
|
Dutch_windmill
Berichten: 81
|
bedankt voor je reactie hifly. Bij mij is het net ff anders.De strut lijn zit aan een lapje kunstof op de strut. Door de trekkracht is heel dat lapje eraf gescheurd met als resultaat een gaatje in de strut. Wat ik mij zou kunnen voorstellen is dat een dealer het opneemt voor de koper en zich proactief opstelt daar deze terugkomt voor andere maten 7,9, 13m. In eerste instantie was ik dolgelukkig met Ozone. Lekker uniek en super vaargevoel. Nooit meer wat anders. maar nu weet ik eigenlijk niet of ik nog ander maten ga halen. Hopelijk verandert er nog wat....
|
|
|
Lex
Berichten: 4827
|
Ach ja, dat soort dingen houd je toch altijd. Als je iets gebruikt gaat het ook weils kapot.
|
|
|
Petteflat
Berichten: 179
|
Ok, er gaat iets stuk, dat is k*t. Vervolgens wordt het onder garantie gerepareerd. Dat lijkt mij fijn. En nu je probleem? Hoezo denk je dat je een nieuwe kite zou moeten krijgen? Als je een huis koopt, en het bouwbehang is niet netjes aangebracht, dan verwacht je toch ook geen nieuw huis van de verkoper?
|
|
|
Dutch_windmill
Berichten: 81
|
dat wanneer ik een kite met nog geen 40uur vliegen weer wil gaan verkopen een super lage marktwaarde heeft hetgeen veroorzaakt wordt door de kinderziektes van het type...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
|
Als zoiets binnen 14 dagen gebeurd kan het wel eens zijn dat je een nieuwe krijgt. Maar je hebt hem al een half jaar, en volgens het consumentenrecht moeten zij de kite weer terugbrengen naar de staat waarin jij hem gekocht hebt. Dus repareren is een nette oplossing.
Ik snap dat je teleurgesteld bent, zou ik ook zijn. Ozone staat bekent om zijn kwaliteit, misschien is dit wel gewoon vette pech. Zoek eens verder op buitenlandse fora. Als dit vaker voorkomt is er echt wat aan de hand. Maar ik heb er nog niets anders over gehoord.
|
|
|
Jan-Willem
Berichten: 34
|
wat maakt het jou toch uit...als je een kite koopt en hem na 40 uur vliegen weer wil verkopen heb je toch geld zat! dus what the fuck... als ie gewoon weer lekker vliegt en je bent er tevreden mee, zoals je zelf aangaf, vlieg dan gewoon in drie jaar die kite op een hoop en haal dan een nieuwe... kan je waarschijnlijk genoeg sparen voor een naish!
|
|
|
rEwd
Berichten: 341
|
nou als je dat keurig noemt, oordeel je niet objectief. ben je bevriend met de importeur ofzo?
Goed, ik niet objectief? Steek voortaan eerst de hand in eigen boezem voordat je mij gaat lopen bekritiseren. Zoals aangegeven brengt de winkelier/importeur de kite in perfecte staat nadat er mogelijk een fabricagefout is opgetreden. Een prima toepassing van de garantievoorwaarden mijns inziens. Ben je het er niet mee eens, dan voortaan eerst de garantievoorwaarden opvragen en doornemen voordat je tot de koop overgaat. En de dealer valt al helemaal niets te verwijten, hijzelf heeft het probleem namelijk aangepakt en je niet met een kluitje het riet ingestuurd door je door te verwijzen naar de importeur. Ik ben van mening dat jijzelf meer moet relativeren in plaats van dat ik objectiever moet worden... Dat is moeilijk daar ben ik me terdege van bewust maargoed ik hoop dat de mensheid het relativeren nog eens onder de knie krijgt!
|
|
|
efgeha
Berichten: 177
|
Dit vind ik een klote bericht want zoiets valt mijn inziens onder de garantie. Wat is jullie mening?? Hoor ik een nieuwe te krijgen? Dutch Windmill Nou hebben verschillende mensen hier hun mening al gegegeven, maar jij lijkt er op uit om die allemaal tegen te spreken ................... VRAAG DAN NIET HIER OM EEN MENING ALS JE HET ANTWOORD NIET KAN HEBBEN !!!!!! Slotje door de moderator dan maar ?????????
|
|
|
mazzomrx
Berichten: 332
|
Het siert je als Dealer wel dat je een "nieuwe" geeft...
|
|
|
efgeha
Berichten: 177
|
Het siert je als Dealer wel dat je een "nieuwe" geeft... Als je dealer dat bij elk wissewasje zou doen is hij volgend jaar je dealer niet meer, omdat hij dan geen cent meer heeft om zijn gat te krabben. Nogmaals: de betreffende dealer heeft het prima opgelost door de reparatie te verzorgen.
|
|
|
Alibali
Berichten: 114
|
Klappen die tubes nou nog steeds van Cabrinha ??? Ik dacht dat t allemaal wel beter was geworden..... maar toch niet. Jammer dit soort berichten. K hou t wel bij Naish.
|
|
|
robin..
Berichten: 1511
|
Als je dealer dat bij elk wissewasje zou doen is hij volgend jaar je dealer niet meer, omdat hij dan geen cent meer heeft om zijn gat te krabben. geen dealer betekent geen garantie
|
|
|
hifly
Gast
|
Kite robo , het klopt wel wat je zegt ...maar als de dealer niks onderneemt ( zoals in mijn geval ) heeft hij op langere termijn ook geen nagel om z'n gat te krabben .
Geloof me vrij , als ik een andere kite kan proberen en hij bevalt me ...Daaaag Cabrinha .
Verder sluit ik me wel aan dat de dealer van Ozone teminste toch nog iets onderneemt . Kan je van cabrinha niet zeggen .
|
|
|
Petteflat
Berichten: 179
|
Kite robo , het klopt wel wat je zegt ...maar als de dealer niks onderneemt ( zoals in mijn geval ) heeft hij op langere termijn ook geen nagel om z'n gat te krabben .
Geloof me vrij , als ik een andere kite kan proberen en hij bevalt me ...Daaaag Cabrinha .
Verder sluit ik me wel aan dat de dealer van Ozone teminste toch nog iets onderneemt . Kan je van cabrinha niet zeggen .
Had je maar in Duitsland moeten kopen (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|