peter.
|
er ligt een vete bij johanes die rode pro tec
ik heb zelf ook een pro tec helm ik ga hem ook weer op doen
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb deze helm 2 weken geleden gekocht voor 59,- De helm zit perfect en je kunt de binnenkant ook verstellen... Moet wel zeggen dat ik een van de weinige ben met een helm, en dat mijn mede-kiters mij soms staan aan te kijken alsof ze water zijn branden... Het geeft mij wel wat meer privacy voor al die foto's die van mij genomen worden wanneer ik mijn tricks uitoefen
|
|
|
peter.
|
die helm heb ik dus ook zit lekker
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
En je trommelvlies is ook beschermt
|
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ps deze helm lijkt mij geen goed idee... heeft en klep en geen afvoergaten. Bij een crash schep je dus veel water en wordt je bij een bodydrag tegen gehouden door je eigen helm
|
|
|
chico
|
@D. Ik heb ook de protec. Prima ding en ook in verschillende kleuren te verkrijgen. Je loopt niet voor lul met zo'n ding. Die mensen die dat denken zijn de zg. high self monitors. Die zijn constant bezig met de vraag hoe anderen over hun denken. Dr. Schumacher die verdient daar zelfs een dikke boterham mee. Hoop dat anderen volgen met helmpjes want als een een paar schaapjes over de dam zijn........
|
|
|
|
Snowman
|
Triest dat we pas na een dodelijk ongeval weer wakker worden geschud . De harde realiteit maar goed beter laat dan nooit (helaas geldt dat niet voor iedereen). Voor lul lopen: so what ???
Alle pro's (De Youri Zoon-en) zouden verplicht met een helm moeten kiten en afgebeeld worden in advertenties en dergelijke zij hebben een voorbeeldfunctie. Bij de Tour de France is een helm sinds een paar jaar verplicht dit na dodelijke ongevallen. Nu daar de pro's met helmen rijden doen de wanna-be's het bijna ook allemaal en is het "Normaal".
Theo
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Heb ook de Jobe Hustler, zit prima en werkt prima....voor het wakeboarden. Met kiten gebruik ik hem niet. Hij helpt goed tegen impact op het water. Met wakeboarden kun je ook vrij hard met je smoel op het water terecht komen, sinds ik deze helm gebruik heb ik geen barstende koppijn meer s'avonds.
|
|
|
VincentC
|
Snowman dan kan je net zo goed in de auto ook een helm dragen, vallen ook doden door... Kiten met helm verplichten schiet je echt niks mee op als je weet waarmee je bezig. En de kans dat je met kiten op je hoofd valt is sowieso erg klein, grotere kans dat je op je rug/arm/been/pols/enkel valt dus dan maar helemaal inpakken in belletjes papier?
|
|
|
billy bones
|
Ik vind het persoonlijk jammer dat nu ineens alle topic's aangegrepen worden om op de gevaren van het kitesurfen te wijzen.
|
|
|
Daniell
|
...uhmmm vind ik ook billy bones maar little off topic vind je niet?? Weet je wat maak anders ff een eigen topic aan met als titel: waarom nu wel iedereen save ...
Ik vraag toch welke helm het lekkerst zit, dude ik vaar sinds dit seizoen met de mystic carbonlook maar vind m geen porum..
daarom!
Back on topic please!
|
|
|
billy bones
|
@Daniell
excuus...ik gaf een reactie op snowman maar had dat er even bij moeten zetten...mijn hele punt is ook...blijf bij het topic!!!
|
|
|
D.D
|
Wat vinden jullie van de jobe titan? Is deze niet gevaarlijk doordat die klep veel water tegenhoud?(en zitten er gaatjes boven in de helm?) Deze vind ik wel strak( kennen jullie nog meer mooie goeie helmpjes? ik wil mischien ook een helm gaan dragen ) Dus ben benieuwd naar nog meer helmpjes (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
magic ed
Geen avatar
|
Ik vind het niet zo'n goede helm: te weinig waterafvoer. De klep lijkt me niet fijn (veel weerstand in het water) en over de pasvorm kan ik niets zeggen.
Laat bij een helm kopen het uiterlijk pas als laatste meetellen!
|
|
|
michiel v geel
|
weet iemand waar je die helm die ruben lenten met de slider event op had kan kopen die is te vet alleen dan natuurlik zonder al die sponsorstickers
|
|
|
|
Emiel
|
die van bern is echt gaaf! ik heb em opgehad in workum of ijmuiden ofzo naja.. iig super lekker helmpje, zit zelf ook te twijfelen om em aan te schaffen.
|
|
|
|