Darkwing
Gast
|
Tjsaah, heel veel kitehighers hebben naish kites, en er gaat wel eens wat kapot.
Ik heb gelukkig nog nooit problemen gehad met mijn naish torch's (2005 en 2006) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
e_surf
|
Lees je op dit forum veel over kapotte Monkey kites dan? Conclusie: Dan zijn dit kwalitatief de beste kites, toch? (grinnik_kitesmiley) Hoe meer mensen er met Naish varen, hoe meer je leest dat er iets kapot gaat. Beul en Destroy!!!
|
|
|
plaaggeest
|
Ik denk dat dit wel meevalt! Alleen omdat paar mensen problemen hebben gehad met hun bladders. Moet je is weten hoeveel bladders er wel niet kapot gaan. Je hoeft maar net de pech van een scherp schelpje ofzo iets te hebben.
Ikzelf heb nog geen problemen gehad met me naish kites!
|
|
|
diederik
|
oke liet ook al weten dat het waarschijnlijk komt door het grote aantal naish gebruikers, toch ben ik sceptisch over dat octopus systeem, volgens mij ben je goed de sjaak als er dan wat lek gaat....
|
|
|
Naish........what else???
|
Het stelt echt geen ruk voor, het is gewoon een handigheidje. Wisten jullie ook meteen hoe je je fietsband moest plakken of heb je eerst een keertje gekeken hoe een ander het deed!
|
|
|
e_surf
|
Het stelt echt geen ruk voor, het is gewoon een handigheidje. Wisten jullie ook meteen hoe je je fietsband moest plakken of heb je eerst een keertje gekeken hoe een ander het deed!
Wicked Dude verzorgt cursussen Naish Kites plakken. Of leg het eens begrijpelijk uit in een topic. Als ik de handleiding moet gaan lezen, dan begrijp ik vanacht 3 uur pas hoe het moet Ik zal maar niet zeggen hoe ik het fix. (sealedlips_kitesmiley) Ik geloof dat ik dan een verkeerd voorbeeld geef.
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Tis denk ik een ongegrond gevoel dat je door een merk krijgt bij overmatige pech.
Voorbeeld 1: ik heb aan de lopende pech gehad met Wipika: als ik de naam al hoor, gaan mijn rugharen rechtopstaan!!! Onterecht tov alle goede wipika-kites, maar...een gevoel..
Voorbeeld 2: heb aantal jaren VW T3 gereden: alleen maar technische mankementen aan die frikandel; gevolg: kan geen T3 meer zien...
Voorbeeld 3: rij al jaren zonder mankementen een Vitootje: hoorde laatst iemand van een garage zeggen dat het k.tbussen waren..nah..ik het er mee ONeens tegen die pief!!!!! Hmmmm...een gevoel wederom....
Wat ik wil aangeven, en dat is precies wat me aan dit topic opvalt: vorig seizoen herinner ik mij dat de Waroo he-le-maal de Shizzle de Bizzle was...iedereen moest en zou er een hebben.... En nu: wat is een "waroo"???? Sleutelwoord lijkt de Boxer te zijn....NOOIT iets van gehoord, want dat was toch maar n beginnersvliegertje??????
Conclusie: we zijn door dit forum allemaal best wel te beinvloeden, en als 3 mensen pech hebben met een Naish (al dan niet door fabrieks- of eigen fout), is plots Naish niet meer de poep?
Stof waar ik al een tijdje over nadenk sinds ik dit forum de laatste maanden lees (en dat is steevast een uurtje per dag dat ik op dit forum zit (voornamelijk meelees aan mijn aantal post te zien in 3 jaren..)
gr danny
|
|
|
Frank77
|
De wereld is subjectief* en iedereen is dus te beinvloeden simpelweg omdat de universele waarheid niet voor de enkele sterveling te bevatten is, dan wel te achterhalen is. *de wereld wordt door een ieder anders opgevat en dus per definitie subjectief.
|
|
|
billy bones
|
Beetje minder van dat spul roken jongens....
|
|
|
Frank77
|
Minder alcohol drinken zal misschien ook wonderen doen.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
iets meer kennis en vaardigheid over de kite doet ook wonderen...... vraag jezelf eens af: heb ik 'em wel onder controle of laat ik 'em te vaak , te hard crashen...... is namelijk niet goed voor de kite...... :
|
|
|
|
jaapd
|
Als je zoekt op naish dan zie je op de eerste pagina niks over defecten.
Wat je wel kan concluderen is dat naish spul vaker vergeten wordt dan slingshot of wipika spul!
|
|
|
Frank77
|
Of misschien is er gewoon relatief gezien meer Naish spul. Ik zou niet gelijk willen stellen dat Naishers vergeetachtig zijn.
|
|
|
KiteDemon
|
Het Naishgehalte is nou eenmaal erg hoog op dit forum.
|
|
|
WaZuP
|
nee is maar een paar topics geweest over kapotte naish
ik denk dat dit zo'n beetje het sterkste merk op de markt is.
@BOB is goed als ik ooit nog naish heb en hij is lek kom ik naar jou toe.
heb je hebt natuurlijk ook een verschil tussen een fietsband op een muontain bike en een racefiets he bobje:)
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Mmm. Ik heb inmiddels een aardige lading kites gerepareerd. Naish onderscheid zich kwa sterkte m.i. niet van de rest. Een FOne daarentegen is wat robuuster terwijl een Airush wat lichter en wat minder sterk is gebouwd...
Je ziet hier op Brouwersdam trouwens nagenoeg geen Naish... Veel Slingshot wel...
|
|
|